Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجلس سنای برزیل قصد دارد تحقیقاتی را درباره عملکرد دولت برای مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا آغاز کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حالی که جایر بولسونارو رئیس جمهور برزیل همچنان در برابر تدابیر قرنطینه‌ای و محدودکننده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا مقاومت می کند، مجلس سنای برزیل قصد دارد تحقیقاتی را درباره عملکرد دولت برای مقابله با این بحران آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا در جهان/ مرگ 3647 برزیلی در 24 ساعت گذشته + جدول تغییراتکرونا در جهان/ مرگ 4211 برزیلی در 24 ساعت گذشته +جدول تغییرات

 

بر اساس این گزارش، مخالفت رئیس جمهور برزیل با اعمال تدابیر قرنطینه‌ای و محدودکننده در حالی است که موارد ابتلا و فوت ناشی از ویروس کرونا به سرعت رو به افزایش است و رکوردهای جدیدی در این کشور ثبت می شود.

یک قاضی دیوان عالی برزیل روز پنجشنبه به مجلس سنا دستور داده است تا کمیسیونی را برای آغاز این تحقیقات تشکیل دهد.

رئیس مجلس سنای برزیل که پیش از این با درخواست و فشار سناتورها برای آغاز تحقیقات درباره عملکرد رئیس جمهور و دولت مخالفت کرده بود، سرانجام پس از حکم قاضی دیوان عالی، مجبور به موافقت شده است.

روز پنجشنبه برزیل بیش از 4200 فوتی دیگر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده است تا کل تلفات ناشی از این بحران به بیش از 345 هزار نفر برسد. برزیل پس از آمریکا بالاترین آمار تلفات ناشی از بحران کرونا را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: درباره عملکرد ویروس کرونا سنای برزیل رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست

معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه  اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است، گفت: هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه روابط دولت با مجلس جدید فراگیرتر و خوب خواهد بود افزود:  از مجلس فعلی هم راضی هستیم، اما امیدوارم در مجلس آینده این همکاری‌ها بهتر شود.

حسینی اختلاف نظر دولت و مجلس در مسائل مختلف کشور را طبیعی دانست و ادامه داد: اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است اما هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد. در قضیه برنامه و بودجه اختلافاتی وجود داشت، اما آنچه مجلس تصویب کرد و به تایید شورای نگهبان رسید توسط دولت اجرا می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص مطالبه دولت برای بررسی برخی لوایح مهم در دو سه هفته پایانی مجلس جاری با اشاره به اینکه فرصت از دست رفت و مجلس درگیر لایحه بودجه بود، گفت: گمان نمی‌کنیم در دو هفته باقی مانده مجلس بتواند کار زیادی بکند و به این لوایح مورد نظر دولت رسیدگی کند هر چند هنوز هم امیوداریم  یکی دو مورد از آنها مثل قانون پیشگیری از آسیب به زنان و چند قانون اولویت‌دار و مهم دولت قابل بررسی و تصویب و تبدیل شدن به قانون باشند.

انتاهی پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد