Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@18:13:27 GMT

بازدید از پروژه های توسعه محلی و اولویت دار

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۷۴۱۵

بازدید از پروژه های توسعه محلی و اولویت دار

خبرگزاری آریا - مصطفی سلیمی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران به همراه و جمعی از مدیران شهرداری منطقه 10 با حضور میدانی در سطح نواحی سه گانه از روند پروژه های توسعه محلی و اولویت دار منطقه 10 بازدید کردند.
به گزارش شهر به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 10، طی روزهای گذشته نظارت ستادی منطقه 10 با حضور ارزیابان اداره کل هماهنگی‌، نظارت و پیگیری امور مناطق از ادارات نواحی3گانه منطقه آغاز شد و مسایل نگهداشت شهر و حوزه های تخصصی ادارات نواحی مورد ارزیابی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش حاکی است در همین راستا مصطفیسلیمی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران به همراه مجید رباطی شهردار منطقه و دیگر مدیران منطقه از پروژه های توسعه محلی اعم از طرح کوچه دوستی، کوچه سبز، بازپیرایی و ساماندهی گذر پشت بزرگراه شهید نواب صفوی، درنگ گاه مدافع حرم عبدالله باقری، بازگشایی معبر خیابان امام خمینی(ره)، بازپیرایی خیابان شهید رنجبر، میدان شهیدان ریاضی، پایانه شمشیری، مرکز تصفیه آب بوستان شهید عرب، بوستان تهرانی، مرکز گلماند، موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار و... بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است