Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:38:00 GMT

شگفتی‌های «نیوزلند جزایر افسانه‌ای» در قاب تصویر

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۷۵۵۱

شگفتی‌های «نیوزلند جزایر افسانه‌ای» در قاب تصویر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، «نیوزلند جزایر افسانه ای» عنوان مستندی تامینی با موضوع شگفتی های طبیعت کشور نیوزلند است که از امشب ۲۱ فروردین ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه پنج می رود.

این مستند محصول سال ۲۰۱۶ کشور انگلستان است که Sam Neill, Monique van de Ven, Corey Mosen بازیگران هر قسمت از مستند «نیوزلند جزایر افسانه ای» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نیوزلند جزایر افسانه ای» نمایشگر عجایب و اسرار آمیز بودن طبیعت نیوزلند و قدرت عظیم آفرینش خالق هستی است. در این مستند زندگی گونه های مختلف جانوری از جمله پنگوئن ها، فوک ها، پرندگان دریایی، حیات و گونه های گیاهی زیبا و منحصر به این منطقه به تصویر کشیده شده است. علاوه بر آن درباره جانوران آبی مثل وال ها و ماهی های این منطقه هم بررسی و تحقیق انجام شده است.

مستند ۴ قسمتی «نیوزلند جزایر افسانه ای» از شنبه تا سه شنبه این هفته هر شب به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می شود.

کد خبر 5185606 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه پنج سیما فیلم مستند کشور نیوزلند فیلم سینمایی حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه ویروس کرونا تئاتر ایران سریال نون خ هفته هنر انقلاب اسلامی شهید سید مرتضی آوینی آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی شبکه مستند سیما فیلم مستند برنامه رادیویی سریال نوروز رنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پروژه، مجموعه مستند رخ‌ مادر پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از شبکه افق پخش می‌شود.

حمید مشایخی، مهدی انصاری، سیدمصطفی سیدحسینی و علی علائی چهار کارگردان «رخ مادر» هستند و این پروژه را در استان‌های کرمان، یزد، فارس، لرستان، شهرکرد، گلستان، مازندران، تهران، گیلان، اراک و اصفهان جلوی دوربین برده‌اند.

رخ مادر که در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد.

زهرا حسینی سرپرست پژوهش و سوژه یابی مجموعه مستند رخ‌ مادر را بر عهده داشته است.

دیگر خبرها

  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • «رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا