Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:18:50 GMT

امام جمعه زنجان: کسی نسبت به انتخابات بی‌تفاوت نباشد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۷۵۹۲

امام جمعه زنجان: کسی نسبت به انتخابات بی‌تفاوت نباشد

حجت الاسلام علی خاتمی روز شنبه در شورای اداری شهرستان زنجان افزود: مشارکت حداکثری برای انتخاب شوندگان یک قوت قلب بوده و حاکی از احساس مسوولیت انتخاب کنندگان نیز هست. 

وی تصریح کرد: مشارکت در انتخابات بازتاب بیرونی نیز برای کشور دارد و نشان دهنده وحدت و اقتدار ملی است. 

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سال گذشته با وجود شرایط سخت معیشتی و وجود مشکلات، کارهای بزرگ و قدم‌های بزرگی در عرصه های مختلف اقتصادی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام خاتمی ضمن قدردانی از تلاش ها و فداکاری کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا، اظهار داشت: گزارش آمار ابتلا به بیماری، یک هشدار است، متاسفانه عده ای عادی انگاری کردند و البته آسیب آن را هم دیدند. 

وی خاطرنشان کرد: اگر کسانی از روی غفلت باعث آلودگی و ابتلای به بیماری دیگران شوند، از جهت شرعی ضامن هستند و باید پاسخگو باشند. 

حجت الاسلام خاتمی افزود: در شرایط کنونی تنها راه برای مقابله با ویروس کرونا، مراقبت و مواظبت است و تجربه طولانی مواجهه با این بیماری، نباید باعث تکرار غفلت ها شود. 

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اغلب مردم در شرایط سخت بیماری با کمک های خود در عرصه مواسات، خدمات متعددی در جهت یاری اقشار ضعیف انجام دادند، گفت: متاسفانه عده ای هم از این شرایط سو استفاده کردند و امتحان خوبی پس ندادند. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ امام جمعه زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ امام جمعه زنجان زنجان انتخابات ۱۴۰۰ امام جمعه زنجان زنجان اخبار کنکور امام جمعه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران