Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار گلستان با اشاره به تعطیلی مشاغل تا ۳۱ فردردین در شهرهای قرمز، گفت: اگر تلاش و رعایت نکنیم ممکن است وضعیت گلستان وخیم‌تر از استان‌های دیگر شود و از همه مردم استان خواهشمندیم پروتکل‌ها را رعایت کنند تا از این وضعیت عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، هادی حق شناس ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: 12 استان کشور با شیب تند به سمت ابتلا به کرونا و مرگ و میر بیشتر پیش می‌روند، 10 استان شیب ملایم دارند، سه استان پیک مجدد دارند و گلستان جزو چهار استانی است که هنوز وارد پیک جدی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر تلاش و رعایت نکنیم ممکن است وضعیت گلستان وخیم‌تر از استان‌های دیگر شود و از همه مردم شریف استان خواهشمندیم پروتکل‌ها را رعایت کنند تا از این وضعیت عبور کنیم.

استاندار گلستان با اشاره به تعطیلی مشاغل به مدت 10 روز، گفت: فعالیت مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار در شهرهای قرمز، فعالیت مشاغل گروه‌های سه و چهار در شهرهای نارنجی و فعالیت مشاغل گروه چهار در شهرهای زرد تا 31 فردردین ممنوع است.

برخورد قضایی در انتظار برگزارکنندگان مراسم عزا و عروسی / موج چهارم کرونا در همدان شدید و خطرناک شد‌گام پنجم طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در استان کرمان آغاز شدفعالان گردشگری استان چهارمحال و بختیاری 77میلیارد ریال تسهیلات کرونایی  دریافت کردند

حق شناس افزود: همه فعالیت‌های آموزشی‌ فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، همچنین حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در شهرهای قرمز یک سوم، در شهرهای نارنجی یک دوم و در شهرهای زرد دو سوم است.

وی ادامه داد: ورود و خروج از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است و ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد در تمام شهرهای استان اعمال می‌شود.

حق شناس خاطرنشان کرد: دو هفته بسیار حساس پیش‌رو داریم و ممکن است با افزایش تعداد بیماران گرفتار شویم، ویروس جدید کرونا امکان دارد در مقطع کوتاه فاجعه ایجاد کند و  آخر هفته و هفته بعد جهش 10 تا 20 برابری رخ دهد.

استاندار گلستان یادآور شد: تغییر ساعت اداری توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی تخلف است و ساعت اداری به هیچ وجه نباید تغییر کند.

انتهای پیام/588/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرهای قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می‌گوید: قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان