Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، برنامه های ماه رمضان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در قالب طرح بهارانه فهما و با محوریت همدلی و مواسات اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: ماه پر فیض و برکت رمضان که ماه مهمانی خداوند نامیده می‌شود ماه طاعت و عبادت است که اجر و پاداش آنرا خداوند متعال خودش می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام یارمحمدی ادامه داد: ماه مبارک رمضان را ماه نزول قرآن نیز می‌گویند، زیرا قرآن کریم از جانب خداوند متعال برای پیامبر بزرگوارش در همین ماه مبارک رمضان نزول یافته است، روی همین مسایل فضایل و فیوضات زیادی در این ماه وجود دارد.

 

وی بر ضرورت بهره گیری از فیوضات این ماه تاکید کرد و گفت: این ماه فرصت مناسبی برای خودسازی و توبه به درگاه الهی است.

 

این مقام مسئول در ادامه به برنامه های کانون های مساجد استان در این ماه اشاره کرد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه های کانونی در این ماه در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

 

حجت الاسلام یارمحمدی به طرح بهارانه فهما نیز اشاره کرد و یادآور شد: این طرح از 25 فروردین ماه تا 31 اردیبهشت ماه امسال با هدف جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد، ارتقا کیفیت فعالیت کانون های مساجد، جریان سازی گفتمان تواصی به صبر و حق و افزایش استفاده از محصولات فرهنگی هنری اجرا می شود.

 

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان، طرح بهارانه فهما در موضوعات مهدویت، تواصی به صبر و حق، شعار سال، عید نوروز، ماه مبارک رمضان، اعیاد شعبانیه، لیالی قدر و عید فطر اجرا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه های اجرا شده توسط کانون های مساجد استان با موضوعات فوق در سامانه بچه های مساجد منعکس خواهد شد و امتیازات کسب شده در هر بخش در انتخاب کانون برتر فهما لحاظ می گردد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: به دلیل محدودیت تردد بچه های مسجد در مساجد به دلیل وضعیت قرمز کرونایی حاکم بر بسیاری از شهرهای استان زنجان، برنامه های ماه مبارک در مساجد با محوریت همدلی و مواسات و جمع آوری کمک های مردمی و توزیع در بین نیازمندان خواهد بود.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد استان زنجان کانون های مساجد استان مساجد استان زنجان اجرا می شود ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی زنجان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای نهضت ملی مسکن در استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که از این تعداد برای یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده‌اند.

وی گفت: بر اساس آمارهای موجود درخواست دو هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

قزوینیان تصریح کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

کد خبر 748031

دیگر خبرها

  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد