Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@11:19:44 GMT

ضرورت تشکیل کارگروه فضای مجازی در شهرداری قزوین

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۸۸۲۱

ضرورت تشکیل کارگروه فضای مجازی در شهرداری قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهدیه سادات قافله باشی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پارلمان محلی قزوین در اولین جلسه شورا درسال جدید که با حضور شهردار و مدیران شهری برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک سال نو و آغاز بهار اظهارکرد: بهار نشانه امید به روزها و سالی بهتر است و امیدواریم شروع قرن جدید شاهد اتفاقات خوب از جمله مهار و ریشه کنی بیماری کرونا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اقدامات خوب و نشاط آور ستاد نوروزی شهرداری قزوین در استقبال از بهار، اظهار امیدواری کرد: با رفع محدودیت ها و مهار کرونا بتوانیم درسالهای آینده شور و نشاط بیشتری را  با اجرای برنامه های مختلف همانگونه که در دو سال ابتدای شورای پنجم داشتیم به شهر بازگردانیم.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین، در ادامه سخنانش تاکید کرد: شورای پنجم  در حوزه اقدامات فرهنگی خوب عمل کرد و شاهد اقدامات میدانی به خصوص در دو سال ابتدای این شورا در این حوزه بودیم به طوری که شهروندان در کنار هم و مجموعه شهرداری نوروز را جشن گرفتند.

او بیان کرد: متاسفانه بیماری کرونا علی رغم اینکه نفس انسانها و  شهروندان را گرفت باعث شد تا نفس شهر هم گرفته شود.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین  در ادامه، ضمن قدردانی از  تلاش های مدیران شهری در اجرای برنامه های نوروزی گفت: از پرسنل سازمان های محتلف شهرداری که بدون تعطیلی و وقفه در خدمت رسانی، فعال بودند تشکر می کنم.

قافله باشی در بخش دیگری از سخنانش، بر لزوم تشکیل کارگروه ویژه فضای مجازی در شهرداری قزوین تاکید کرد و گفت: فضای مجازی بستری تاثیرگذار و پرکاربرد است که باید به آن بیشتر توجه شود.

به گفته قافله باشی استفاده از صفحات پربازدید و نمایش برنامه های مختلف در شرایطی که کرونا بر جهان حاکم شده، بسیار تاثیرگذار است.

او ادامه داد: ارتباط شهروندان با عروسک های نوروزی و کاروان عمو نوروز باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان  شده بود و علی رغم اینکه برای دومین سال جشنواره  تخم مرغ ها  و تمرکز المان ها را نداشتیم اما شاهد اتفاقات خوبی در شهر بودیم.

این عضو شورا همچنین به پیوستن قزوین به رویداد جهانی ساعت زمین هم اشاره و بیان کرد: این موضوع  اتفاق خوبی است حتی اگر چراغ ها نمادین خاموش شود؛ اما باید روی این موضوع مانور بیشتری صورت گیرد.

قافله باشی تصریح کرد: تلاشهای خوبی برای مجموعه های گردشگری قزوین از جمله حمام قجر و سرای سعدالسلطنه  شکل گرفته و باعث استقبال شهروندان نیز علی رغم همه محدودیت ها در پذیرش مسافر و میهمان شده است که از تمامی مدیران و کارکنان زحمتکش در این حوزه نیز قدردانی می شود.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تشکر از سازمان پارکها برای تامین روشنایی بوستانهای شهر گفت: در این حوزه شاهد اقدامات خوبی بودیم که قابل تقدیر است؛ چراکه همیشه فضای تاریک بوستانها، محلی برای آسیبهای اجتماعی بوده و با تامین روشنایی این مشکلات برطرف می شود.

قافله باشی همچنین در پایان سخنانش، خواستار توجه به تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی از جمله بوستان بانوان، خانه تأتر، گذر فرهنگ و هنر و المان میدان مینودر در ۶ماه ابتدای امسال شد.

48

کد خبر 1503384

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین قافله باشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی

رییس پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیات پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج کنندگان خشونت در فضای مجازی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم