Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@07:44:39 GMT

نقص فنی تازه در بوئینگ‌های ۷۳۷ مکس

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۸۸۳۰

نقص فنی تازه در بوئینگ‌های ۷۳۷ مکس

شرکت بوئینگ در مورد شناسایی نقص فنی تازه در برخی هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ مکس هشدار داده، البته این نقص مربوط به سیستم برقی این هواپیماست.

به دنبال اعلام شناسایی این نقص فنی توسط بوئینگ برخی شرکت‌های هواپیمایی که از این مدل بوئینگ استفاده می‌کنند، آنها را تا اطلاع ثانوی زمین گیر کرده‌اند.

بوئینگ خود اعلام کرده به ۱۶ شرکت مشتری این هواپیماها اطلاع داده که باید یک نقص فنی برقی را در آنها برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بوئینگ و اداره هوانوردی فدرال آمریکا در حال همکاری برای بررسی این موضوع هستند.

در دو سال گذشته نقص نرم افزار کنترل پرواز هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ مکس باعث دو مورد سقوط این هواپیما در اندونزی و اتیوپی و کشته شدن ۳۴۶ نفر شده بود. هواپیماهای ۷۳۷ مکس تنها بعد از کسب اطمینان از رفع این نقص فنی خطرناک در اواخر دسامبر گذشته مجدداً اجازه پرواز پیدا کردند.

تعداد هواپیماهای دارای این نقص حدود ۹۰ فروند اعلام شده است. حدود ۶۰ فروند از این هواپیماها توسط سه شرکت هواپیمایی در داخل آمریکا مورد استفاده قرار گرفته‌اند. انتظار می‌رود رفع این نقص فنی حداکثر چند روز طول بکشد./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نقص فنی ۷۳۷ مکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی

آفتاب‌‌نیوز :

وکیل ترانه علیدوستی درباره وضعیت بیماری این بازیگر سینما، در شبکه اجتماعی ایکس/توییتر نوشت: در روز‌های اخیر دوستان بسیاری نگران اخبار مربوط به وضعیت سلامت ⁧ترانه علیدوستی⁩ هستند، برغم عدم تمایل موکلم به انتشار اخبار وضعیت جسمانی‌اش که طبیعتا مربوط به حریم شخصی و خصوصی ایشان است برای رفع این نگرانی، لازم به توضیح است؛ خانم ⁧ترانه علیدوستی⁩ از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند.

وی افزود: خانم علیدوستی در حال حاضر و پس از طی دوره‌های طولانی درمان، در مسیر بهبود نسبی هستند.

دیگر خبرها

  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی
  • جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی
  • لباسی تازه برای کادیلاک اسکالید-وی (عکس)
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی