Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: حمل چغندرقند و مدت محدود دوره حمل آن به استان‌های مقصدبه دلیل فسادپذیری این محصول، باید با سرعت بیشتری صورت پذیرد که این جابجایی نیازمند روزانه ۲هزار و ۲۰۰ کامیون است.

او با بیان اینکه مدیران استان‌های مقصد با برگزاری جلسات در سطح استان خود و ارائه مشوق‌های لازم می‌توانند مشکل اعزام ناوگان حمل و نقل به خوزستان برای جابه جایی محصول چغندرقند را رفع کنند، افزود: آمار ارائه شده از سوی شورای کشاورزی استان، با توجه به افزایش ۲۵ درصدی تولید گندم، ۷۲ درصدی تولید کلزا، ۶۳ درصدی تولید چغندرقند و تولید بیش از ۲ میلیون تن تره بار، حمل و نقل ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون تن محصول کشاورزی از مبدأ خوزستان به سایر استان‌ها باید برنامه ریزی شود.

بهرامی نیا اظهار داشت: ۲ کارخانه تولید قند در استان اصفهان، ۲ کارخانه در استان فارس، ۲ کارخانه در استان کرمانشاه و در استان‌های همدان، قزوین، چهارمحال و بختیاری و خوزستان هرکدام یک کارخانه، خریدار محصول چغندرقند هستند.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای خوزستان  تصریح کرد: هماهنگی با کارخانه‌های قند استان‌های مقصد در خصوص پرداخت به موقع کرایه حمل به رانندگان و حق خواب ناوگان، افزایش مقطعی کرایه حمل، اختصاص سهمیه تشویقی گازوئیل به میزان ۲۰ درصد، اضافه تناژ به میزان ۲ تن برای کامیون‌های حمل محصول و بازنگری در عوارض آزادراه‌ها جزو اقدامات پیشنهادی تشویقی است.

این مقام مسئول در پایان بیان داشت: مقرر شد دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیگیری‌های لازم را در خصوص امکان ارائه مشوق‌های لازم به ناوگان حامل چغندر قند به عمل آورد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چغندر قند راهداری و حمل و نقل جاده ای حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدحسین سرمست در حاشیه بازدید دادستان مرکز خوزستان از مجموعه چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز که امروز با هدف بررسی ظرفیت‌های موجود در اهواز به منظور توسعه و ایجاد یک بیمارستان ویژه چشم پزشکی انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود 350 تا 400 بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند و بیش از 30 عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

 وی افزود: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

در این بازدید، گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه چشم‌پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه شد.

صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت‌های موجود در چشم پزشکی اهواز، بر لزوم حمایت از این حوزه تاکید و دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه، این موضوع به صورت ویژه دنبال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد
  • جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان
  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • برداشت حدود ۹۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان