Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهندس حسن فخرایی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر بیان کرد: طبق سند ملی واکسیناسیون علیه کووید ۱۹، کارکنان خط مقدم ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا، که در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند در اولویت اول دریافت واکسن کرونا قرار دارند.

او عنوان کرد: به همین منظور و با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت و با هماهنگی‌های به‌ عمل‌ آمده با سازمان نظام پزشکی، امکان تزریق واکسن به ۱۲۰پزشک، دندانپزشک و پیراپزشک شهرستان بوشهر که بیش از ۵۰ سال سن دارند فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آخرین خبرها از واکسن کرونا در بوشهر/ ۴۰ درصد از کارکنان درمان واکسن زده‌اند ۳ هزار بوشهری واکسن کرونا زده‌اند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر ادامه داد: تزریق واکسن کرونا در دو مرحله انجام خواهد شد که مرحله اول برای پزشکان، دندانپزشکان و پیراپزشکان عضو سازمان نظام پزشکی امروز و مرحله دوم ۲۸ روز بعد انجام خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تزریق واکسن واکسن کرونا کادر درمان وزارت بهداشت واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک