Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا قدمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود : از صبح امروز تردد خودروها در جاده‌های ارتباطی استان از جمله کندوان، هراز، فیروزکوه، سوادکوه و کیاسر تا حدود زیادی کاهش یافته است و هر خودروی دارای پلاک غیربومی از مبادی ورودی استان برگشت داده می شود.

وی با اعلام این که پلیس از مبادی ورودی اصلی و فرعی استان اجازه ورود به هیچ خودروی پلاک غیربومی بدون مجوز را نمی دهد ، هشدار داد : هر خودروی پلاک غیربومی که از مبادی شناخته نشده وارد استان شود از جریمه در امان نخواهد بود چون هم به وسیله دوربین های بین شهری و شهری شناسایی می شود و هم ماموران پلیس در داخل جغرافیای استان با وظایفشان به اندازه کافی آشنایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمی هشدار داد : راننده هر خودروی پلاک غیربومی که به شرایط ممنوعیت ورود به مازندران بی توجهی کند و سعی در دور زدن ممنوعیت داشته باشد ، علاوه بر جریمه در صورت مشاهده خودرو اعمال قانون و توقیف خواهد شد. 

یکی از مصوبات مهمی که چند روز پیش اجرا و از امروز تشدیده شده است ، ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به مازندران است. تنها آن دسته از خودروهای با پلاک غیربومی می توانند وارد استان شوند که دارای مجوز از فرمانداری های شهرستان های مبدا باشند.

رییس پلیس راه مازندران تاکید کرد: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ، جریمه ورود خودروهای غیربومی به استان در شهرستان های دارای وضعیت قرمز یک میلیون تومانی بابت هر شبانه روز و در شهرستان های دارای وضعیت نارنجی هم ۵۰۰ هزار تومانی بابت هر ۲۴ ساعت ماندگاری است.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

حفاظت از مازندران در وضعیت قرمز کرونایی از صبح امروز شنبه با اعمال آخرین مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تشدید و برخورد با متخلفان جدی‌تر شده است.

اگر چه آژیر تشدید شیوع کرونا در مازندران از ۱۳ فروردین با تغییر رنگ اولین شهرستان به قرمز روشن شد و در کمتر از پنج روز ۱۸ شهرستان استان همین رنگ را به خود گرفتند و تنها چهار شهرستان نارنجی باقی ماندند ، ولی محدودیت های کرونایی تا حدود زیادی با سرعت کندتری اعمال شد.

طبق اعلام ستاد مقابله با کرونای مازندران ، تمامی محدودیت های مربوط به شرایط قرمز و نارنجی از امروز به صورت جدی به اجرا گذاشته شده است و تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت.

مصوبات تشدید محدودیت های کرونایی از روز پنجشنبه به تمامی صنوف ، ادارات و دستگاه ها اعلام و از طریق رسانه ها هم برای شهروندان اطلاع رسانی شده است.

محدودیت های کرونایی در مازندران در حالی از امروز تشدید شده است که طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل هم اکنون یکهزار و ۲۸۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند. 

طبق این گزارش طی ۲۴ ساعت منتهی به ظهر جمعه ۲۵۳ بیمار جدید کووید ۱۹ در بیمارستان های مازندران بستری و ۱۸۴ بیمار هم پس از بهبودی نسبی ترخیص شدند.

طبق آخرین ارزیابی سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی که ۱۸ فروردین به روز شد ، مازندران ۱۸ شهرستان قرمز و چهار شهرستان نارنجی دارد و مسیر حرکت کرونا در استان هم به خاطر افزایش روز افزون بیماران بستری به سمت بحرانی شدن است.

بر اساس اعلام مسئولان شهرستان های قائمشهر و آمل ، آمار بیماران بستری در این شهرستان ها با شتاب بیشتری رو به افزایش است به گونه ای که بیمارستان ها در حال پرشدن است. در شهرستان قائمشهر از چند روز پیش نقاهتگاه کرونایی در سالن ورزشی امامعلی حبیبی برپا و تجهیز شده است .

برچسب‌ها ویروس کرونا ساری پلیس راهور ناجا مازندران بابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ساری پلیس راهور ناجا ویروس کرونا ساری پلیس راهور ناجا مازندران بابل اخبار کنکور پلاک غیربومی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد

رئیس کل دادگستری مازندران به افرادی که قصد تعرض به منابع طبیعی و اراضی ملی در استان را دارند هشدار داد برخورد قضایی با متعرصین انجام می‌شود و برخورد دستگاه قضایی مازندران با متخلفین، جدی، قاطع و بازدارنده خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی در حاشیه بازدید از اراضی جنگلی- جلگه‌ای، اراضی حفاظت شده البرز مرکزی و اراضی ساحلی سیسنگان شهرستان نوشهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برخی زمین‌های جنگلی و ساحلی در شهرستان نوشهر مورد تصرف قرار گرفته و متاسفانه برخی افراد به خود اجازه می‌دهند علی‌رغم اینکه این زمین‌ها متعلق به منابع ملی است، زمین را در ید و تصرف غاصبانه خود قرار دهند.

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: همه دستگاه‌های مرتبط تکلیف دارند از اراضی ملی و منابع طبیعی صیانت و حفاظت کنند، چرا که این اراضی، جزو انفال و متعلق به مردم است و دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل منابع طبیعی استان، به عنوان امین مردم باید از این منابع خدادادی حراست کنند.

پوریانی با بیان اینکه دستگاه قضایی در این راستا ورود جدی به موضوع خواهد داشت، تصریح کرد: افرادی که قصد تعرض به منابع ملی و منابع طبیعی دارند از این قصد خود عدول کنند، چرا که قطعاً برخورد دستگاه قضایی با متخلفین، جدی، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در برخی اراضی ملی غرب استان، افرادی ساخت و سازهایی انجام دادند و علی‌رغم اینکه حکم خلع ید و قلع و قمع مستحدثات در خصوص این زمین‌ها صادر شده، ولی متاسفانه اداره کل منابع طبیعی تاکنون نسبت به اجرای این احکام اقدام نکرده و به تکالیف و وظایف خود در این خصوص عمل نکرده است که قطعاً دستگاه قضایی به موضوع ورود نموده و نسبت به اجرای احکام صادره به قید فوریت اقدام خواهد شد. 

به گزارش تسنیم، رئیس کل دادگستری مازندران در جریان سفر کاری خود به غرب استان از اراضی جنگلی- جلگه ای موسوم به 10 هکتاری در روستای ملکار، اراضی 5 هکتاری حفاظت شده البرز مرکزی در مجاورت پارک سیسنگان، اراضی جنگلی منطقه توسکاتک و اراضی ساحلی سیسنگان بازدید به عمل آورد و به صورت میدانی، وضعیت تغییر کاربری‌های غیرمجاز، ساخت و سازهای بدون مجوز و تصرفات اراضی ملی را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران