Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جمع کارکنان بنیاد مسکن شهرستان کاشان گفت: مسئولان بنیاد مسکن با مشارکت مردمی و خیران این حوزه باید برای رفع نیاز‌های این بخش با جدیت تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به کار ارزشمند بنیاد مسکن در بازسازی خانه‌های آسیب دیده از حوادث طبیعی، گفت: ساخت مسکن برای نیازمندان و محرومان و آسیب دیدگان حوادث مختلف، اجر دنیوی و اخروی دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کاشان هم با اشاره به عملکرد و فعالیت ۴۰ ساله بنیاد مسکن استان اصفهان گفت: تاکنون طرح هادی ۶۳ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت در کاشان تهیه شده است.

مصطفی رضا زاده از ساخت ۱۶۰ واحد مسکونی برای محرومان که انجمن خیرین مسکن ساز ساخته اند خبرداد و افزود: پارسال ۷۵ قطعه زمین به روستاییان واگذار و در همین مدت ۲۳۰ میلیارد ریال وام برای بازسازی، ساخت و مرمت به روستاییان پرداخت شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه کاشان ساخت مسکن برای نیازمندان بنیاد مسکن بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟