Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:29:55 GMT

استاندار گلستان: اجرای پروتکل‌ها الزامی است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۹۴۷۸

استاندار گلستان: اجرای پروتکل‌ها الزامی است

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به قرار گرفتن ۶ شهر گلستان در وضعیت قرمز و ۴ شهر در وضعیت نارنجی، گفت: اجرای پروتکل‌ها با توجه به رنگ‌بندی شهرها الزامی است.

هادی حق‌شناس ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: بر اساس اعلام امروز در ستاد ملی کرونا، گلستان به همراه سیستان بلوچستان، کهکیلویه و بویر احمد و یزد، جزو استان‌هایی است که هنوز پیک چهارم در آن آغاز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روند افزایش بیماران سرپایی و بستری در استان، افزود: اگر امروز کاری انجام ندهیم، وضعیت بدی را در استان تجربه خواهیم کرد. فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت به اجرای محدودیت‌های کرونایی که از امروز در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال شده، نظارت داشته باشند.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه دو هفته بسیار خطرناکی را پیش رو داریم، گفت: بر اساس تمام پیش‌بینی‌ها از هفته جاری وارد پیک چهارم خواهیم شد لذا باید از همین الان پیشگیری را در دستور کار قرار دهیم. باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا تعداد بیمار در این پیک به حداقل برسد.

حق‌شناس تأکید کرد: بعد از تغییر رنگ شهرها که توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود، پروتکل‌های مربوط به آن رنگ را در آن شهرها فعال می‌شود و نیازمند اعلام دوباره نیست.

وی در خصوص وضعیت حضور کارکنان ادارات، گفت: در شهرهای قرمز حداقل یک‌سوم کارکنان و در شهرهای نارنجی حداقل یک‌دوم کارکنان در محل کار حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کروناویروس گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاهای استان با بیش از هزار میلیارد تومان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز به نقش شوراها اشاره کرد و اظهار کرد: شوراهای روستاها نقش مهم و مؤثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستاها دارند.

وی افزود: اعتبار روستاهای استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شوراها و جلب مشارکت آنهاست.

وی در پایان ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

کد خبر 750186

دیگر خبرها

  • مشهد رکورددار هوای ناسالم است/ پاک‌ترین هوا سهم ارومیه شد
  • شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها
  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اصفهان رکورددار آلودگی هوا/ هوای ۲۰ کلان‌شهر سالم و پاک ثبت شد
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟