Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صندوق بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان گلستان گفت: تعداد کل مستمری بگیران بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان گلستان 2682 نفر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ دانیال پولادوند اظهار کرد:  تعداد کل مستمری  بگیران  بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان گلستان  2682  نفر است که پس از طی زمان قانونی از مزایای مستمری  فوتی ، از کارافتادگی  و بازنشستگی برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 1620نفر از مستمری  بگیران  بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان مستمری  فوتی دریافت میکنند.

پولادوند سپس افزود : 197 نفر از  مستمری  بگیران  بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان بیمه از کار افتادگی دریافت میکنند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان گلستان افزود :   865 نفر از  مستمری  بگیران  بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان مستمری بازنشستگی دریافت می کنند .

وی در بخش دیگری  از سخنانش گفت : 8 سطح درآمدی برای این صندوق در نظر گرفته شده است که متقاضی یک سطح را انتخاب می‌کند سپس بر اساس همان مبنا، حق بیمه را پرداخت و از مزایای مستمری و بازنشستگی برخوردار می‌شود .

 پولاوند درپایان گفت :هر شخصی که در مناطق روستایی، عشایری و شهرهای زیر ٢٠ هزار نفر زندگی می‌کند و یا کشاورزان،قالیبافان ،زنبورداران ،رانند گان حمل و نقل بار و مسافر ، اعضای نظام مهندسی و کشاورزی  غیرساکن در روستاها می‌توانند با انتخاب  وپرداخت  یکی از  8 سطح به  عضویت صندوق بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر درآیند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، به تعداد ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی اعطاء کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، در نیم سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چهار هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال وام تحصیلی اعطاء کرد.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند