Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@20:56:01 GMT

مشکل پرواز پرسپولیس به هندوستان رفع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۹۸۲۵

مشکل پرسپولی برای پرواز به هندوستان رفع شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره رفع مشکل این تیم برای سفر به هند اظهار داشت: پس از پیگیری بی‌وقفه باشگاه، بالاخره مشکل سفر به کشور هند حل شد و مجوز پرواز به دست‌مان رسید. بر همین اساس، عصر امروز کاروان سرخپوشان ایران به سمت شهر گوا حرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا، باید از وزارت خارجه و سفارت ایران در هند تشکر کرد، زیرا با کمک آن‌ها مشکلات از سر راه برداشته شد و پرسپولیس مهیای سفر به کشور هند است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ایران تاکید کرد: تاخیر در شروع سفر از کنترل باشگاه خارج بود، اما به هر حال مشکل را با پیگیری کامل حل کردیم. با این حال امیدواریم مشکلات دیگری برای تیم پیش نیاید و سفر و اردوی خوبی را در هند داشته باشیم؛ هرچند نمی‌توان نسبت به این موضوع خوش‌بین بود.

شکوری در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه تصریح کرد: باتوجه به شرایط فعلی مشخص است بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه در کشور هند، کار سختی را پیش‌رو دارند. از هواداران درخواست می‌کنیم حمایت از تیم را افزایش دهند تا در این سفر، بار دیگر اقتدار پرسپولیس ایران را به رخ رقبای آسیایی بکشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ پرسپولیس هندوستان گوا لیگ قهرمانان آسیا اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 صهیونیست‌ها تصاویری تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی در شب حمله منتشر کردند. این تصاویر که از کنار دیوار براق یا دیوار ندبه ثبت شده را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • «شیخ اجلّ» یکی از چهار عنصر ادبی ایران است
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • ببینید | تصاویر جدید از پرواز موشک‌های ایران در شب حمله به اسرائیل
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد