Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ پرتغال، پورتو میهمان توندلا خواهد بود و کونسیساو قصد دارد به زوج خط حمله خود بازی دهد.

اوجوگو نوشت که پورتو دل به گلزنی بسته و کونسیساو مشتاق است تا با درخشش مهاجمان خود به گل دست یابد. او می‌خواهد در بازی مقابل توندلا به زوج خط حمله خود یعنی «طارمی-مارگا» بازی دهد و خنده دوباره بر لبان پورتو نقش بندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجمان پورتو در چند بازی گذشته آمار خوبی در گلزنی نداشتند و کونسیساو مشتاق است تا در این مسابقه به گل دست یابد. طارمی از بازی مقابل یوونتوس در دیدار رفت یک هشتم نهایی گلزنی نکرده و موسی مارگا در سال 2021 تنها 4 گل زده است.

با برد امشب مقابل توندلا، پورتو می‌تواند امیدوار به پیروزی مقابل چلسی در دیدار سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا شود. در آن مسابقه طارمی حضور دارد و هواداران پورتو امید دارند تا ستاره ایرانی برای آنها هت‌تریک کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی طارمی لیگ پرتغال موسی مارگا پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس از بورنموث میزبانی کرد و با نتیجه 3-0 برنده شد. در این بازی بوکایو ساکا، لئاندرو تروسارد و دکلان رایس برای میزبان گلزنی کردند.

این برتری آرسنال را به امتیاز 83 رساند و منچسترسیتی در صورت برد در بازی امشب باز هم با فاصله یک امتیاز در رده دوم قرار خواهد گرفت.

دکلان رایس پس از این بازی درمورد کورس قهرمانی گفت:"منچسترسیتی یک ماشین است و بیشتر بازی‌های خود را می‌برد. فقط می‌توانیم روی خودمان تمرکز کنیم و این کار را انجام داده‌ایم. سال 2024 برای ما باورنکردنی بوده و رکورد جالبی را ثبت کردیم. هر چیزی ممکن است در فوتبال اتفاق بیفتد، شگفتی‌ها اتفاق می‌افتد، معجزه اتفاق می‌افتد، و با دو بازی مانده تا پایان فصل، فقط باید تمرکزمان را حفظ کنیم."

برد در بازی امشب؟

من دوست دارم به تیم کمک کنم. حس خیلی خوبی دارد. این یک برد بزرگ بود. می‌دانستیم که نتیجه بازی را باید کنترل کنیم. می‌دانستم که فرصتی برای گلزنی و حتی پاس گل از سمت خودم وجود دارد.

بازی سیتی مقابل ولورهمپتون را تماشا می‌کنی؟

نه. من قرار نیست این بازی را تماشا کنم. صادقانه بگویم، من در چند ماه گذشته بازی تیم‌های دیگر را تماشا نکرده‌ام. نمی‌خواهم انرژی زیادی روی آن بگذارم، می‌خواهم روی کاری که می‌توانیم انجام دهیم، تمرکز کنم.

آرسنال امسال قهرمان می‌شود؟

می توانید آن را حس کنید، حال و هوای استادیوم را با حضور هواداران می‌بینید، صحبت در مورد آن هیجان انگیز است چون ما در این موقعیت هستیم، اما هنوز دو بازی باقی مانده است. سیتی چهار بازی دارد، امیدوارم اتفاقی بیفتد!

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • پاس گل تماشایی مهدی طارمی به اوانیلسون مقابل چاوز (چاوز 0-2 پورتو)
  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان