Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@10:57:52 GMT

نگرانی سرخ پوشان از گرما و شرجی زیاد هوای گوا

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۹۹۹۴

کاروان پرسپولیس در سفر 20 روزه اش به گوا با گرما و رطوبت شدید این منطقه مواجه خواهد شد

پرسپولیسی ها در گوا بازی های خود را در گرما و رطوبت زیاد این منطقه برگزار خواهkد کرد.

به گزارش طرفداری، کاروان پرسپولیس ساعت 17 امروز در صورتی که پرواز با تاخیر مواجه نشود راهی مجزیره گوای هندوsjان خواهد شد. جزیره ای با حداقل دمای 25 درجه که در طول روز به 36 و حتی 39 درجه نیز خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رطوبت شدید این منطقه نیز بین 70 تا 85 درصد خواهد بود و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان پرسپولیس نگران وضعیت آب و هوای این منطقه باشند.

البته حضور پرسپولیس 4 روز زودتر از اولین بازی می تواند از نظر بدنی به نفع آن ها بوده و کاملا از نطر فیزیکی آن ها را با دما و زطوبت بالای گوا تطبیق دهد.

 

اخبار داغ 

اولین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (19 فروردین 1400) علی دایی: با علی کریمی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت داور ال کلاسیکو عوض شد؛ خیل مانزانو به جای متئو لاهوز سوت می زند ورود جیمی جامپ برهنه به زمین / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر

کیفیت هوای تهران در یک هفته اخیر در وضعیت قابل قبول قرار داشته و این وضعیت تا فردا نیز ادامه خواهد داشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حال حاضر کیفیت هوای شهر تهران با شاخص 67 در وضعیت قابل قبول قرار دارد؛ این وضعیت طی یک هفته اخیر پایدار بوده و تهرانی‌ها در هوای قابل قبولی تنفس کرده‌اند. 

از ابتدای سال جاری تاکنون، تهران 33 روز هوای قابل قبول و 5 روز هوای پاک داشته اما در مدت مشابه سال گذشته 6 روز هوای پاک، 31 روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

سهم خودروهای پلاک شهرستان در انتشار آلودگی هوای تهراندر حال حاضر دمای هوای تهران 18 درجه سانتیگراد است و پیش‌بینی می‌شود کمینه دما در روز آینده 15 درجه و بیشینه دما 23 درجه سانتیگراد باشد.انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چمبر تست دما و رطوبت چیست؟
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • ال نینو و موج گرما آسیا را سوزانده است
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • یک پیش بینی ترسناک از هوای تابستان امسال!
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • یک پیش‌بینی ترسناک از هوای تابستان امسال