Web Analytics Made Easy - Statcounter

همتی گفت: ۴۶ مرکز ۱۶ ساعته تشخیص و درمان سرپایی کرونا در استان فارس فعالیت می کنند و با افزایش شیوع کرونا ساعات کاری آنها از ساعت هشت صبح تا ۲۲ شب تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (شنبه 21 فروردین) به صورت مجازی در جمع خبرنگاران گفت: فعالیت و ساعات کار مراکز منتخب ۱۶ ساعته ساعته تشخیص و درمان سرپایی کرونا در استان فارس با هدف تشخیص زود هنگام و مدیریت بیماری کرونا افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: این تصمیم در پی افزایش قابل توجه میزان مراجعه به این مراکز در استان فارس توسط ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب با هماهنگی صورت گرفته با مراکز بهداشت شهدای انقلاب و شهدای والفجر شیراز، ساعت کاری واحدهای منتخب حضرت ابوالفضل (ع)، حضرت فاطمه الزهرا (س)، توحید، بوستان، حافظ  در شهر صدرا، شهید سلطانی، شقایق و واحد منتخب گل سرخ از ساعت هشت صبح تا ۲۲ شب تعیین شده است.

همتی اعلام کرد: ۴۶ مرکز ۱۶ ساعته تشخیص و درمان سرپایی کرونا در استان فارس فعالیت می کنند و عموم مردم استان در صورت دارا بودن علایم ابتلا به کرونا باید ضمن کاهش تماس خود با اطرافیان پیش از هر اقدامی، به این مراکز مراجعه کنند.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا کرونا در فارس مقابله با کرونا پیشگیری از کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز شیراز ۱۶ ساعته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۸۸ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان رسیده است.

موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد | احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان است.

کد خبر 846848 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی یورو دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال