Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:34:05 GMT

کشف احشام قاچاق ۲میلیارد ریالی در گچساران

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۰۰۷۸

کشف احشام قاچاق ۲میلیارد ریالی در گچساران

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف احشام قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در محور شیراز به گچساران خبر داد.

سرهنگ "سید محمد موسوی" در تشریح جزئیات این خبر افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور شیراز به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به ۲ دستگاه خودروی بنز مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۱۱۰ راس احشام قاچاق از نوع گوسفند که قاچاقچیان قصد انتقال آنها را از یکی از شهر های استان همجوار به استان های جنوبی کشور برای صادرات غیر قانونی داشتند، کشف و ضبط کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، موسوی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی احشام کشف شده را ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: رانندگان خودروها در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قاچاق احشام فرمانده انتظامی كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6092036

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت