Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@13:11:07 GMT

وارد کننده غیرقانونی خودرو ۱۲۱ میلیارد تومان جریمه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۰۳۱۵

وارد کننده غیرقانونی خودرو ۱۲۱ میلیارد تومان جریمه شد

سید رضا جابری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر به رسانه‎ ها اعلام کرد: با گزارش معاونت عملیات فرماندهی دریابانی استان بوشهر به تعزیرات حکومتی این استان مشخص شد که یک فروند شناور قصد تخلیه ۳۵ دستگاه خودرو خارجی را به صورت غیر قانونی در جزیره خارگ دارد.

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: رسیدگی به این پرونده با احضار متهم و سایر عوامل مربوط در دستور کار قرار گرفت و پس از شنیدن اظهارات و دریافت آخرین دفاعیات، انجام استعلامات لازم و پیمودن همه تشریفات رسیدگی قانونی، تخلف قاچاق متهم محرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در این ارتباط افزون بر ضبط و توقیف همه خودرو‌های قاچاق، جریمه‌ای به مبلغ ۱۲۱میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به عنوان جزای نقدی برای محکوم این پرونده صادر شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: واردکننده خودرو بوشهر قاچاق خودرو جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۱۸۰ راس گوسفند به ارزش هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده، متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی این دام‌ها محکوم کرد.

نجف زاده گفت: شعبه همچنین با توجه به اینکه ارزش خودروی حامل دام کشف شده بیش از ارزش ریالی این دام‌ها است؛ متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی دام‌های قاچاق و در مجموع به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، با گزارش ماموران نیروی انتظامی پیرامون کشف دام قاچاق از یک کامیون، محموله دام‌ها به ظن قاچاق کشف و پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسالشده بود.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی متهم پرونده داروی قاچاق
  • مالک کارت بازرگانی برای عمل نکردن به تعهدات ارزی جریمه شد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی قاچاق سوخت، برای مدیرعامل واحد تولید فرآورده‌های نفتی
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب