Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی رسانه‌ها امروز از قول سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان اعلام کردند که آیت‌الله موحدی‌کرمانی نامه‌ای به مهمترین کاندیداهای احتمالی جریان اصولگرایی ارسال کرده و از آنان خواستار ارائه برنامه‌های خود شده است.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به پرسشی در زمینه ارسال این نامه به نامزدهای جریان اصولگرایی اظهار کرد: من از جزئیات این موضوع اطلاعی ندارم و این را باید آقای متکی اعلام کند،  اما جدای از اینکه نامه‌ای ارسال شده یا خیر باید بگویم که اصل بر این است که از نامزدهای احتمالی دعوت شود تا بیایند و دیدگاههای خودشان را در شورای وحدت اصولگرایان مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگویی با ایسنا با تاکید بر اینکه آنچه مصوبه شورای وحدت بود دعوت از کاندیداهای احتمالی اصولگرا برای ارائه برنامه‌های خودشان است، افزود: این کار طبعاً انجام خواهد شد اما اینکه آقای موحدی‌کرمانی این نامه را داده‌اند یا نه، من هنوز چنین خبری را ندارم.

عضو شورای وحدت اصولگرایان تصریح کرد: آنچه که من اطلاع دارم این است که تصویب شده که آقایان تیم و برنامه‌های خود را به شورای وحدت تقدیم کنند تا آنها بررسی‌های لازم را انجام دهند. بنابراین این مصوبه را داریم اما اینکه چنین نامه‌ای را آیت‌الله موحدی کرمانی نوشته باشند یا نه، من در حال حاضر از چنین موضوعی بی‌خبرم.

وی یادآور شد: به هرحال این اقدام اگر انجام شده باشد در راستای همان مصوبه است.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی نیز در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اظهار بی‌اطلاعی از ارسال این نامه به امضای آیت‌الله موحدی‌کرمانی تاکید کرد که اگر چنین اقدامی انجام شود از طریق سخنگوی جامعه روحانیت اعلام خواهد شد.

پیگیری خبرنگار ایسنا از منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان و حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز نیز در این زمینه تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اصولگرايان انتخابات 1400 انتخابات رياست جمهوري شورای وحدت اصولگرایان موحدی کرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است

روابط عمومی شورای وحدت اصولگرایان، درباره زمان انتشار فهرست کاندیداهای مورد حمایت این تشکل سیاسی در دور دوم انتخابات توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، احسان محمدحسینی معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت، اظهار کرد: با عنایت به اصول حرفه‌ای و پرهیز از ایجاد شائبه و جلوگیری از انتشار شایعات بی‌اساس، ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است.

وی افزود: فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از وبسایت و کانال‌های رسمی این شورا در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • رونمایی از لیست انتخاباتی شورای وحدت برای تهران+اسامی
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید