Web Analytics Made Easy - Statcounter

از اردوی پرسپولیس خبر می رسد سعید آقایی فعلا همراه این تیم به گوا نمی رود

سعید آقایی به دلیل ابتلا به کرونا از سفر به گوا جا ماند. این خبر تایید نشده ای است که از اردوی پرسپولیس به گوش می رسد، خبری که هنوز باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی منتشر نکرده است.

به گزارش طرفداری، در حالی که پرسپولیس تا ساعاتی دیگر عازم گوا است، نزدیکان این باشگاه می گویند سعید آقایی از این سفر جا می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود تست کرونای سعید آقایی مثبت شده و این بازیکن فعلا نمی تواند پرسپولیس را در سفر به هند همراهی کند. بازیکنان پرسپولیس دیروز تست کرونا دادند و امروز در آستانه سفر با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش سعید آقایی شوکه شدند.

مربیان پرسپولیس امیدوار هستند تست های بعدی آقایی منفی باشد و این بازیکن بتواند با ارائه دو تست منفی متوالی مجوز سفر به گوا و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند.

در حالی که اعضای کاروان پرسپولیس برای سفر به گوا در فرودگاه حضور دارند، خبر مثبت شدن تست کرونای سعید آقایی شوک به این تیم است. پیش از این فرشاد فرجی هم به دلیل مشابه سفر به هند را از دست داده بود. فرجی قرار است با چند روز تاخیر همراه جعفر سمیعی به گوا سفر کند. پرسپولیسی ها امیدوار هستند تا آن زمان مشکل سعید آقایی هم حل شود و این بازیکن هم همراه مدیرعامل و مدافع جدید تیم، به جمع سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا بپیوندد.

اخبار داغ 

اولین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (19 فروردین 1400) علی دایی: با علی کریمی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت داور ال کلاسیکو عوض شد؛ خیل مانزانو به جای متئو لاهوز سوت می زند ورود جیمی جامپ برهنه به زمین / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سعید آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در ادامه رقابت‌های جام حذفی و فوتبال باشگاه کشور و در مرحله یک هشتم نهایی نماینده فوتبال استان مرکزی میهمان خود پرسپولیس تهران را شکست داد.

در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد در ۹۰ دقیقه وقت معمول مسابقه دو تیم به تساوی در عدد ۲ رسیدند و آلومینیوم اراک پس از دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافه و ضربات پنالتی پیروز میدان شد.

در این دیدار برای پرسپولیس اورونوف و آل کثیر در دقایق ۱۱ و ۲۵ گلزنی کردند و برای آلومینیوم نیز مهدی لیموچی و شروین بزرگ در دقایق ۸۵ و ۹۵ گل زدند.
در ادامه و در اولین ۱۵ دقیقه وقت‌های اضافه سینا اسد بیگی پرسپولیس را با ۳ گل پیش انداخت و در وقت‌های اضافه دوم نیز آل کثیر گل چهارم مسابقه را برای پرسپولیس وارد دروازه اراکی‌ها کرد تا این پایان کار نباشد و شروین بزرگ با یک ضربه سر سومین گل آلومینیوم اراک را زد و در ادامه حرکت زیبای لیموچی، موقعیت را برای گلزنی نقی زاده فراهم کرد تا ایم دیدار در وقت‌های اضافه با تساوی ۴ - ۴ به پایان برسد.
در نهایت در ضربات پنالتی این تیم میزبان بود که پس از تساوی در ۵ ضربه پنالتی معمول در تک ضربات با آخرین ضربه پنالتی توسط نقی زاده و مهار ۲ ضربه پنالتی توسط گوهری پیروز میدان لقب گرفت و سرخ پوشان پایتخت را از جام حذفی کنار زد.
پرسپولیسی‌ها در چهارده دوره از ۱۵ دوره گذشته جام حذفی از مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرده بودند و این‌بار در میان ناباوری هواداران خود در اراک حذف شدند.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود