Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به روند نگران کننده ابتلا به کرونا در استان گفت: با ادامه این روند باید بیمارستانهای غیر دانشگاهی هم پای کار بیایند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدمهدی شهریاری امروز در یک صد و دهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد صیاد شیرازی، از افزایش ابتلا به کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: اگر چه بخشی از این افزایش به خاطر عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی در افزایش نمونه گیری دارد اما کاهش شدید رعایت دستورالعمل ها و افزایش تجمعات خانوادگی و نبود نظارت جدی باعث این وضعیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به روند نگران کننده ابتلا به کرونا در استان گفت: با ادامه این روند باید بیمارستانهای غیر دانشگاهی هم پای کار بیایند و تقویت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پرهیز از دورهمی ها و نظارت جدی بر اجرای محدودیت ها سه راهکار اساسی برای مقابله با کرونا بشمار می رود.

"واکسن کرونای روسی" حتی باعث یک مورد مرگ هم نشده استآژیر خطر به صدا درآمد/ بحران کرونا در استان ایلام بیداد ‌می‌کند + فیلمبیمارستان‌های استان سمنان مشکلی در پذیرش بیمار کرونایی ندارند

وی ترددهای مرزی و جابجایی های داخل و خارج استان و کاهش استفاده از ماسک را از دیگر عوامل افزایش شیوع کرونا در استان برشمرد.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش همه متولیان امر بویژه کادر درمان و پرستاری تصریح کرد: اجرای دقیق محدودیت ها طبق رنگ بندی هر شهر، اطلاع رسانی و آگاهسازی، کنترل ورود و خروج شهرهای نارنجی و قرمز و کنترل بیماران مثبت کرونایی را مورد تاکید قرار داد.

شهریاری گفت: همه دستگاه های متولی باید در انجام وظایف خود جدی بوده و فرمانداران نیز باید در نظارت بر اجرای محدودیت ها مصمم باشند.

انتهای پیام/7548/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: چهارمین پایگاه موتورلانس اورژانس استان، صبح امروز در شهرستان مهاباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فرزین رضازاده، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در افتتاح مرکز موتور آمبولانس شهرستان مهاباد اظهار کرد: استفاده از دستگاه‌های موتور آمبولانس در کشور و در شهرهای پرترافیک در راستای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان اورژانس راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم با استفاده از موتورلانس‌ها در شهرستان‌های پرترافیک استان و در ساعات پیک ترافیک، شاخص زمانی رسیدن بر بالین بیمار را کاهش دهیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: موتورلانس‌ها در شرایط بدی آب‌وهوا اعم از باران و برف به‌دلیل احتمال حادثه برای کارشناسان موتورلانس فعالیت ندارند و در شیفت‌های صبح و عصر فعال هستند.

رضازاده ادامه داد: این پایگاه، نخستین پایگاه موتورلانسی در جنوب استان و شهرستان مهاباد و چهارمین پایگاه موتورلانسی فعال در استان آذربایجان‌غربی است و پیش از این سه پایگاه موتورلانس در مرکز استان فعال شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان مهاباد با دارا بودن ۱۰ پایگاه اورژانس شامل چهار پایگاه شهری، پنج پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه موتورلانس به صورت شبانه‌روزی خدمات اورژانسی را به نیازمندان و مصدومان ارائه می‌دهد.

کد خبر 748662

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است