Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@00:20:12 GMT

AFC: هیچ کدام از تیم‌های ایرانی بازیکن و مربی محروم ندارند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۱۴۵

AFC: هیچ کدام از تیم‌های ایرانی بازیکن و مربی محروم ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر اعلام امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، کنفدراسیون فوتبال به نامه استعلام فدراسیون فوتبال به نمایندگی از چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا مبنی بر اینکه آیا از جمع بازیکنان و اعضای کادر فنی این چهار تیم، فردی با محرومیت روبرو است یا نه، پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخشی از نامه ارسالی خود چنین آورده است:

«طبق آمار و رکوردهای موجود نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا، هیچ‌یک از بازیکنان و مربیان چهار باشگاه ایرانی با محرومیت در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ روبرو نیستند ولی یادآور می‌شویم که طبق قانون ۳ – ۱ – ۶۷ برگزاری مسابقات، مسئولیت این موضوع با باشگاه‌ها است و ایشان نسبت به محرومیت یا عدم محرومیت بازیکنان در مسابقه، مسئول هستند.»

کد خبر 5185869

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد فدراسیون فوتبال جودو کسب سهمیه المپیک شهاب الدین عزیزی خادم تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر بسکتبال مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیئت فوتبال استان تهران از ماه ها قبل استعدادیابی بازیکنان فوتبال را در رده های سنی مختلف در سطح استان تهران آغاز کرده است. دراین راستا قریب به 9000 بازیکن زیر نظر استعدادیاب های هیات فوتبال استان تهران، توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند. این طرح بزرگ قرار است با بررسی بازیکنان زیر 15 سال در خرداد ماه سال جاری به مرحله نهایی برسد. 

 سید میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان درباره طرح های گسترده استعدادیابی در سطح استان تهران گفت: یکی از اهدافم توجه و تمرکز روی استعدادیابی بازیکنان جوان بود که به همراه همکارانم در حال انجام است. در این راه ابتدا استعدادیابی بازیکنان زیر 20 سال را کلید زدیم  که طی چهار مرحله درون شهرستانی، منطقه ای، استانی و اردوی انتخابی تیم ملی با شرکت نزدیک به 1600 بازیکن از زمستان سال 1402 آغاز و در دوازدهم اردیبهشت ماه سال 1403 خاتمه یافت. استعدادیابی بازیکنان زیر 12 سال نیز طی سه مرحله در قالب برگزاری تورنمنتی با شرکت نزدیک به 1900 بازیکن از اسفند ماه سال 1402 آغاز و در تاریخ ششم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه و در نهایت به تیم 35 نفره منتخب استان تهران ختم شد. مقرر شده بازیکان تیم منتخب زیر 12 سال برای کسب تجربه بیشتر بازی های تدارکاتی با استانهای همجوار برگزار نماید.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در ادامه صحبت های خود می گوید: استعدادیابی بازیکنان زیر 17 سال نیز از اسفندماه سال 1402 با برنامه های درون شهرستانی و حضور حدود 1800 بازیکن آغاز شده و در تاریخ 27 اردیبهشت ماه مرحله منطقه ای و در تاریخ 24 خرداد ماه سال جاری مرحله استانی آن انجام خواهد شد تا تیم منتخب زیر 17 سال تشکیل گردد. استعدادیابی بازیکنان زیر 10 سال هم از فروردین ماه سال جاری با حضور نزدیک به 2000 بازیکن آغاز شده و انشاالله مرحله منطقه ای آن در تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال جاری و مرحله استانی آن که منتج به انتخاب تیم منتخب زیر 10 سال خواهد شد، در تاریخ 27 اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه مرغوبکار برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران درحالی از این پروژه های بزرگ رونمایی کرد که قرار است استعدادیابی بازیکنان زیر 15 سال نیز در خردادماه آغاز شود. طبق برآورد هیات فوتبال استان تهران بیش از 1700 هزار بازیکن دراین عملیات بزرگ استعدادیابی خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ بازیکن هوادار محروم از بازی پرسپولیس
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟