Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین جمشیدیان ملی‌پوش دوچرخه‌سواری اصفهانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص شرایط تمرینات و آماده‌سازی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک گفت: همه ما برای شرکت در مسابقات آمادگی خوبی داریم، من تلاشم را کرده‌ام و از شرایط و تمریناتم نیز راضی هستم. هرکسی می‌تواند با تلاش برای رفتن به المپیک انتخاب شود و امیدوارم کسی که لایق است در نهایت به المپیک برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: مهم‌ترین نکته، انتخاب شدن به حق فردی‌ست که به المپیک راه پیدا می‌کند چرا که تنها یک سهمیه داریم و در نتیجه‌گیری نیز تاثیر دارد تا آن شخص بتواند از آبروی جامعه دوچرخه‌سواری دفاع کند و نشان‌دهد دوچرخه‌سواری ایران هنوز پابرجاست.

جمشیدیان با اشاره به مناسب‌نبودن شرایط آماده‌سازی اظهار کرد: تمامی رقیبان به بهترین شکل آماده می‌شوند، اما شرایط ما برای آماده‌سازی اصلا مناسب نیست، مسابقاتمان به‌دلایل کرونا و مسائل دیگر کنسل می‌شود، ورزشکاری که می‌خواهد به المپیک برود باید از هر لحاظ آماده شود وگرنه عملکرد خوبی نخواهد داشت.

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ادامه داد: قرار بود لیگ دوچرخه‌سواری برگزار شود اما هنوز تیم‌ها اعلام آمادگی نکرده‌اند. ۱۰ نفر برتر در اردوی پیش‌رو به رقابت خواهند پرداخت تا نفرات برتر نهایی به اردوی خارج از کشور بروند و در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنند.

جمشیدیان درباره تست‌هایی که باید به آن‌ها توجه شود تا مشکلاتی گریبان ورزشکاران را نگیرد گفت: به‌نظرم قبل از رفتن به اردوی خارج از کشور باید به‌مدت یک‌ماه به قرنطینه برویم و تست‌های دوپینگ گرفته شود تا مشکلاتی در مسابقات انتخابی پیش نیاید. دوپینگ‌جهانی سخت‌گیری زیادی می‌کند بنابراین بهتر است خودمان مراقب باشیم.

او در پاسخ به‌این سوال که آیا هیئت دوچرخه‌سواری و اداره ورزش و جوانان اصفهان کمک‌هایی به این ورزشکار می‌کنند یا خیر اظهار کرد: برای تهیه یک دستگاه به مبلغ ۷۰میلیون تومان و تجهیز دوچرخه کمک کردند و هزینه یکی‌دوتا از اردو‌ها را پرداخت کردند، هیئت هم زحمات بسیار زیادی می‌کشد و امیدوارم دستاورد‌های مثبتی برایشان داشته باشم.

دوچرخه‌سوار اصفهانی شرایط آماده‌سازی را قابل‌قیاس با دیگر کشور‌ها ندانست و بیان کرد: نمی‌شود از یک مسابقه ۱۰۰ کیلومتری نفر برتر را انتخاب کرد، مسافت مسابقه در المپیک ۲۶۰ کیلومتر است و قابل قیاس با شرایطی که در آن آماده می‌شویم نیست.

او افزود: باید مسابقات ما تا حدودی نزدیک به مسابقه بزرگ المپیک باشد، باید مسابقات انتخابی سنگین و با مسیری شبیه به المپیک باشد تا دوچرخه‌سواران در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

جمشیدیان دوچرخه‌سواری را جذاب و مهم دانست و گفت: در بسیاری از کشور‌های دنیا دوچرخه‌سواری ورزش اول آنان است و این نشان می‌دهد این رشته جای پیشرفت دارد، امیدوارم اهالی دوچرخه‌سواری دست‌به‌دست هم بدهند تا آن را به جایگاه واقعی‌اش برگردانیم.

رکاب‌زن اصفهانی با تشریح شرایط بسیار سخت دوچرخه‌سواران از وضعیت بد گفت و اذعان داشت: یک دوچرخه‌سوار در تمام فصول و شرایط سالی نزدیک به ۳۰هزار کیلومتر تمرین می‌کند. با این هزینه‌ها دیگر نمی‌توانیم تمرین کنیم، کفش تخصصی ما هم در سطح جهانی نیست و اگر بخواهیم آن‌را به‌پا کنیم باید ۲۰میلیون بابت آن بپردازیم، دوچرخه‌ای که در سطح جهانی است نیز ۳۰۰میلیون برای ما قیمت دارد، دوچرخه‌سواران با چه درآمدی این هزینه‌ها را می‌توانند پرداخت کنند؟

جمشیدیان در پایان گفت: اما همین که ورزشکاران تمرین می‌کنند و با این شرایط مسابقه می‌دهند باید خداقوت گفت و امیدوارم اتفاقات خوبی برای این رشته ورزشی رقم بخورد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات انتخابی المپیک مسابقات انتخابی دوچرخه سواری آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: با اطلاع به این جمعیت مبنی بر تصادف دو خودرو سواری به صورت رخ به رخ در ابتدای پل کره بس، تیم‌های عملیاتی پایگاه گدارکبک و پایگاه نگین به محل حادثه اعزام شدند.
ایرج کیانی افزود: پس از ارزیابی، رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۳ نفر از مصدومان توسط هلال احمر و ۴ نفر دیگر برای اعزام تحویل عوامل اورژانس شدند.
وی افزود: در این عملیات دو دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودرو نجات به همراه ۲ نفر نجاتگر کادر و ۴ نفر نیروی داوطلب بکارگیری شد.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • تورم ترکیه چقدر است؟
  • لاستیک نانویی بسیار سبک به بازار آمد
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • هلند میزبان آینده‌نگرترین محله جهان
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • انتشار یک عکس خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری
  • عکسی خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری