Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ پیرلو به ستایش از پائولو دیبالا پرداخت اما به خاطر دوری طولانی مدت او از میادین، نمی تواند این مهاجم آرژانتینی را 90 دقیقه بازی دهد

در هفته سی ام سری آ، یوونتوس و جنوا عصر یکشنبه ساعت 17:30 به وقت تهران در استادیوم آلیانز به مصاف هم می روند. به گزارش وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر جنوا پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باید با همان میل دیدار با ناپولی بازی کنیم

از روحیه، نگرش و میلی که بازیکنانم روز چهارشنبه مقابل ناپولی نشان دادند، راضی بودم و باید این ویژگی ها را در بازی فردا هم نشان دهیم. وظیفه ما این است در بازی های باقی مانده تا پایان فصل، خوب کار کنیم. اهداف ما همیشه همین بوده است؛ چهارشنبه ما برای این هدف اتحاد نشان دادیم و فردا هم باید برنامه همین باشد. باید ثبات خود را حفظ کنیم و در بازی فردا بی رحم باشیم.

امیدوارم همزمان از رونالدو، دیبالا و موراتا استفاده کنم

وویچک شزنی فردا درون دروازه می ایستد و پائولو دیبالا هم آماده بازی است. اگرچه ممکن است دیبالا از ابتدا به میدان نرود اما بازی خواهد کرد. از این که دیبالا بالاخره در دسترس ماست، خوشحالیم اما او به خاطر مصدومیت سه ماهه ای که داشت، نمی تواند از اول بازی کند. اگر فرصت شود، امیدوارم بتوانم رونالدو، موراتا و دیبالا را در کنار یکدیگر بازی دهم. او بازیکنی است که می تواند تفاوت ها را رقم بزند. حتی آرتور ملو و وستون مک کنی هم برای بازی آماده هستند. از سوی دیگر دمیرال اخیرا بازی نکرده و قبل از کرونا هم مصدومیت داشت. دمیرال برای بازی از ابتدا به زمان بیشتری نیاز دارد. فدریکو کیه زا؟ من به او توصیه های فنی و تاکتیکی انجام می دهم. او در استفاده از فضاها و موقعیت های یک در برابر یک، خیلی خوب است. کیه زا می تواند در زمینه کار با توپ، بهتر هم شود. او عطش و میل زیادی برای یادگیری دارد که این عالی است.

کولوسفسکی از اول بازی می کند

تمدید قرارداد رادو دراگوشین؟ او پسر خیلی بااستعدادی است. کولوسفسکی و رمزی؟ آن ها خوب هستند. کولوسفسکی احتمالا از ابتدا مقابل جنوا بازی خواهد کرد. ممکن است کوادرادو مثل بازی گذشته، بازهم جلوتر بازی کند. حتی کیه لینی هم کاملا در دسترس ماست و فردا از ابتدا بازی خواهد کرد. ما مقابل تیم هایی که در جدول پایین تر از ما بوده اند، امتیازات زیادی از دست دادیم که این نقص بزرگی است اما می خواهیم برای داشتن پایانی خوب در فصل، امتیازات باقی مانده را کسب کنیم. VAR؟ اگر این سیستم بتواند مداوم به داوران کمک کند، باید استفاده از آن ادامه یابد. 

اخبار داغ 

تست کرونای سعید آقایی مثبت شد؛ مدافع پرسپولیس از سفر گوا جا ماند نام خرید ناشناخته فکری در لیست آسیایی استقلال! ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت والدانو: وقتی برنابئو آماده شود، آنفیلد در برابرش زمین تمرینی خواهد بود مورینیو: مطمئنم که فرگوسن با نظر سولسشر در زمینه عناوین قهرمانی مخالف است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم عنوان کرد:بازی از نظر فیزیکی برای تیم ما خیلی سخت شد و نتوانستیم عملکرد همیشگی مان را داشته باشیم.تیم حریف بر خلاف ما یک ریتم و بازی ثابت در طول بازی داشت. ما باید روی اشتباهاتی که داشتیم کار کنیم چون بازی های سختی در لیگ برتر داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد