Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@23:12:17 GMT

پیشنهاد معاوضه دیبالا-ایکاردی به پاریس رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۸۶۳

آفتاب‌‌نیوز :

نشریه ایتالیایی لا استامپا گزارش داد که نمایندگان باشگاه یوونتوس با «واندا نارا» همسر و مدیر برنامه ایکاردی ملاقات خواهد کرد و یووه پیش از این هم در رابطه با توافق معاوضه دو آرژانتینی با باشگاه پاریسی تماس گرفته است.

قرارداد دیبالا در ژوئن ۲۰۲۲ به اتمام می‌رسد و یووه یا باید از قبل فروش مهاجم آرژانتینی خود پول به جیب بزند و یا اینکه قرارداد ستاره ۲۷ ساله خود را برای جلوگیری از جدایی وی به عنوان بازیکن آزاد در سال آینده، تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه لاگزتا دلو اسپورت مدعی شده است که گل دیبالا به ناپولی هم باعث بهبود روابط مابین بانوی پیر و دیبالا نشده‌است.

این گزارش آتش گمانه‌زنی‌ها را راجع به معاوضه احتمالی شعله‌ور کرده و تاکید کرده است که بیانکونری بدنبال گزینه‌های احتمالی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یونتوس دیبالا ایکاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ توپ در زمین اسرائیل!

 

بین الملل تابناک: پس از مذاکرات فشرده و سخت، جنبش مقاومت حماس اعلام کرد که پیشنهاد آتش بس ارائه شده از سوی مصر و قطر را پذیرفته است. با این تصمیم حماس، اکنون توپ در زمین رژیم صهیونیستی است و در صورت موافقت این رژیم، توافق وارد فاز اجرایی خواهد شد.

 

جنبش حماس عصر امروز (دوشنبه) اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر و «سید عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر تلفنی گفت‌وگو کرد.

هنیه در این تماس تلفنی از موافقت حماس با پیشنهاد قطر و مصر درباره آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

شبکه «المیادین» نیز به نقل از یکی از رهبران مقاومت فلسطین گزارش داد که میانجی‌گران و جنبش حماس به یک فرمول جدید و محکمی درباره برقراری آتش‌بس دست یافتند و این مشکل نیز حل شد.

وی گفت که حماس نرمش بیشتری برای دستیابی به توافق از خود نشان داد و اکنون توپ در زمین رژیم صهیونیستی است.

«طاهر النونو» از رهبران حماس نیز گفت که با پیشنهادی که شامل برقراری آتش‌بس، بازسازی ویرانه‌ها، بازگشت آوارگان فلسطینی و آزادسازی اسراست، موافقت کردیم.

وی افزود: منتظریم ببینیم میانجی‌گران در پاسخ به جوابیه رهبران حماس چه کار خواهند کرد، هیات حماس نیز به زودی برای بررسی توافق آتش‌بس به قاهره می‌رود.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که خانواده‌های اسرای صهیونیست خیابان ایالون در تل‌آویو را مسدود کرده و خواستار بازگرداندن اسرا شدند.

خانواده «سینگوکر» اسیر صهیونیست در این خصوص گفت: حماس با تبادل اسرا موافقت کرد و اکنون وقت بازگرداندن اسراست و در غیر این  صورت همه جا را به آتش می‌کشیم.

پیشتر شبکه «القاهرة الإخباریة» به نقل از یک منبع عالی‌رتبه مصر گزارش داد که هیأت حماس فردا (سه‌شنبه) با هدف تکمیل مذاکرات مربوط به آتش‌بس در نوار غزه، به قاهره بازمی‌گردد.

هیأت حماس یکشنبه شب (دیشب) پس از پایان مذاکرات در قاهره به منظور مشورت با رهبران این جنبش در قطر، عازم دوحه شد.

دیگر خبرها

  • حماس با پیشنهاد آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ توپ در زمین اسرائیل!
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید