Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@17:10:35 GMT

آغاز منع تردد شبانه در شهرها از ساعت ۲۲

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۹۳۸

آغاز منع تردد شبانه در شهرها از ساعت ۲۲

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ حسین قاسمی، گفت: ساعت اجرای منع تردد شبانه در شهرها از ۲۲ تا ۳ بامداد است.وی افزود: در جداول محدودیت های کرونایی براساس رنگبندی شهرها این منع تردد از ساعت ٢١ تا ٣ بامداد اعلام شده اما بعد از تدوین ان در اصلاحیه ای ساعات اجرای مصوبه منع تردد از ساعت ٢٢ تا ٣ بامداد اعلام شد که در ویرایش بعدی جداول این موضوع تصحیح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی تاکید کرد: به این ترتیب منع تردد از ساعت ٢٢ الی ٣ بامداد در شهرها اجرا خواهد شد.

پربیننده ترین ثروتمندترین فرد ترکیه کیست؟ +عکس کدام مشاغل از امروز اجازه فعالیت ندارد؟ مشکل کسر سنوات خدمت فرهنگیان حل می‌شود؟ از شنبه ۱۰روز تعطیلی سراسری اعمال می‌شود آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱/۲۰)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تردد شبانه برجام منع تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور چالوس یک طرفه شد

سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: امروز از صبح شاهد بار ترافیک جنوب به شمال در محور چالوس هستیم.

وی افزود: محور هراز، فیروزکوه آزادراه قزوین_ رشت، تهران_ قم، ساوه، جاده‌های خراسان رضوی، اصفهان از ترافیک و پرحجم و روان برخوردارند.

سرهنگ محبی گفت: از ساعت ۱۲:۳۰ تردد همه وسایل نقلیه در محور چالوس از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوع شد و به دلیل ترافیک سنگین و بارندگی تردد کند است.

وب ادامه داد: از ساعت ۱۴:۰۰ محور چالوس تهران به سمت مرزان آباد جهت تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه می‌شود.

کد خبر 6095587

دیگر خبرها

  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • چالوس یک طرفه شد
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد»/«مصلحت» به تلویزیون رسید
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس