Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@12:21:22 GMT

چه کسی جانشین سعید آقایی می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۹۹۷

چه کسی جانشین سعید آقایی می شود؟

با توجه به مثبت شدن تست کرونای سعید آقایی باید منتظر بود و دید کدام بازیکن قرار است در منطقه چپ خط دفاعی به میدان برود

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در آستانه سفر به هندوستان مدافع چپ خود را به دلیل مثبت شدت تست کرونا از دست داد تا سعید آقایی از لیست سرخ پوشان برای لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر از آن جهت برای هواداران پرسپولیس اهمیت پیدا می کند که این تیم به جز سعید آقایی مدافع چپ کلاسیک ندارد و مجبور است از بازیکنی در پست غیر تخصصی بهره ببرد.

شاید اگر چند هفته قبل بود، این امکان وجود داشت که محمد انصاری هم به جای سعید آقایی بتواند به میدان برود و هم جای خالی او را با توجه به تجربه بالایی که در رقابت های آسیایی دارد پر کند، اما جدایی انصاری با توجه به نیمکت نشینی های پیاپی حالا علامت سوال زیادی را در ذهن هواداران و کادرفنی پرسپولیس ایجاد کرده است.

علی شجاعی و وحید امیری دو بازیکنی هستند که توانایی بازی در منطقه چپ خط دفاعی را دارند. هرچند که شجاعی نشان داده در پست وینگر چپ به مراتب عملکرد موفق تری دارد تا دفاع چپ و البته وحید امیری که حضورش در دفاع چپ می تواند از ضرب تهاجمی سرخ پوشان کم کند. در این میان سیامک نعمتی هم که به عنوان آچار فرانسه گل محمدی در هر پستی به میدان می رود آلترناتیو خوبی برای حضور در پست دفاع چپ محسوب می شود اما باید دید گل محمدی که قصد دارد از نعمتی در پست دفاع راست بهره بگیرد، این بازیکن را به دفاع چپ منتقل کرده و مهدی شیری را به دفاع راست خواهد فرستاد یا نه.

باید منتظر تدابیر گل محمدی بود و دید این مربی باهوش درنهایت چه تصمیم درمورد منطقه چپ خط دفاعی اش خواهد اندیشید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید آقایی سعید آقایی ویروس کرونا سعید آقایی دفاع چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع عازم قزاقستان شد

امیر آشتیانی به منظور شرکت در اجلاس وزاری دفاع پیمان شانگهای عازم قزاقستان شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه‌های امیر آشتیانی در این سفر خواهد بود.

بر اساس این گزارش،‌ سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌ است، استفاده از ظرفیتهای سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصتهای جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع