Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از روز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه در شهر پلودیو بلغارستان در حال برگزاری است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مسابقات امروز سه نماینده کشورمان به میدان رفتند که نتایج آنها به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دیدار نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر خوتچویا از گرجستان را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل انگستروم از سوئد با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مرحله مقابل زوتان اوتیموف از بلغارستان با نتیجه ۱۰ برصفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. گلیج در دیدار فینال به مصاف مامد ابراگیموف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که به صورت دوره‌ای و در دو گروه برگزار می‌شود، امین طاهری در گروه «ب» مقابل اسلام آدیزوف از بلغارستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت وی در کشتی بعد و برای سرگروهی با نتیجه ۱۵ بر ۴ آلکسی ژورژولیانی از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دیدار نیمه نهایی مقابل آنیل کلیچسالیان نفر دوم گروه الف از ترکیه با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال به مصاف خوزه دیاز از ونزوئلا می‌رود.

کشتی فرنگی:

در وزن ۶۰ کیلوگرم پویا ناصرپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل سیراشکی از بلغارستان با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل احمت اویار از ترکیه با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار دیچر کاستاندا از کلمبیا است.

بیشتر بخوانید: مشخص شدن نفرات برتر انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون کشتی کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی کشتی دیدار فینال بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بین گروه آزمایشی تجربی و انسانی، فاصله قابل‌ملاحظه‌ای با سایر گروه‌ها وجود دارد!

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی باقر طاهری نیا معاون وزیر علوم و رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳، در حاشیه بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری کرمان گفت: در آزمون سراسری امسال تعداد ۱۱۵۲۰۰۰ داوطلب شامل ۶۳ درصد خانم‌ها و ۳۷ درصد آقایان شرکت کرده‌اند که در استان کرمان نیز این نسبت بین داوطلبان خانم‌ها و آقایان چشمگیر و ۶۵ به ۳۵ درصد است.

رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی افزود: بیشترین داوطلب در گروه آزمایشی علوم‌تجربی با ۳۳۵۰۰۰ و در رتبه دوم، گروه آزمایشی علوم‌انسانی ۲۵۰۰۰۰ داوطلب داشته‌اند و با اختلاف قابل‌توجه در رتبه‌های بعدی گروه آزمایشی هنر، گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی هستند؛ بنابراین ضرورت دارد برای این فاصله قابل‌ملاحظه بین گروه‌ها تأمل نمود و راهکار‌هایی ارائه گردد.

 طاهری‌نیا ادامه داد: امروز هم‌زمان با آزمون سراسری، آزمون اختصاصی دانشجو - معلمان نیز برگزار می‌شود که یک آزمون اختصاصی با دفترچه و شرایط پذیرش جداگانه است.

وی تصریح کرد: آزمون سراسری امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار با ضریب اطمینان بیشتری در حال برگزاری است و اقداماتی که به لحاظ فنی، تخصصی، مدیریتی و فرایندی انجام شده است، زمینه ایجاد امنیت و سلامت بیش‌ازپیش آزمون سراسری را فراهم کرده است.

طاهری نیا در پایان بیان کرد: مرحله دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیر‌ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • بین گروه آزمایشی تجربی و انسانی، فاصله قابل‌ملاحظه‌ای با سایر گروه‌ها وجود دارد!
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال