Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی با حضور استاندار خراسان‌ جنوبی و رییس اتاق تعاون ایران، موافقت نامه داوری بین اتاق‌های تعاون و اصناف مبادله شد.

حمید ملانوری، امروز شنبه ۲۱ فروردین در حاشیه مراسم افتتاح اتاق تعاون و با حضور رئیس اتاق تعاون ایران، موافقت نامه داوری فی مابین اتاق تعاون و اتاق اصناف استان مبادله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، طی این توافق، کلیه اختلافات واحدهای صنفی مختلف در مرکز داوری اتاق تعاون استان بررسی خواهد شد. استفاده از این ظرفیت برای دیگر حوزه های تولیدی، خدماتی و ادامه همکاری‌های دو اتاق در زمینه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های در دستور کار اتاق تعاون استان عنوان شد.

ملانوری ادامه داد: با عنایت به اعلام موافقت رئیس اتاق تعاون ایران، در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، غرفه‌ای به معرفی و عرضه سنگ‌های استان اختصاص می‌یابد.

استاندار تصریح کرد: این نمایشگاه شهریورماه امسال و با حضور کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

افتتاح ساختمان اتاق تعاون استان در بیرجند

همچنین با حضور رئیس اتاق تعاون ایران و استاندار خراسان‌جنوبی، ساختمان اتاق تعاون استان در بیرجند افتتاح شد.

اتاق تعاون برای این ساختمان که با ۸۵۰ متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت ۵۳۰ مترمربع احداث شده،  ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری کرده است.

این ساختمان در ۷ واحد دارای بخش های اداری، مرکز آموزش، مرکز داوری، سالن جلسات و مهمانسراست.

علاوه بر افتتاح این بنا، نشست‌هایی با مدیران ارشد استان و تعاونگران برای سفر یک روزه عبداللهی رئیس، مرعشی معاون حقوقی و پارلمانی و سرپرست معاونت امور استان‌ها، مطیع جهانی معاون پشتیبانی، تحقیقات و برنامه ریزی و عضو هیئت رئیسه و عابدی مدیر روابط عمومی اتاق تعاون ایران به خراسان جنوبی، برنامه ریزی شده است.

گفتنی است؛ در حال حاضر تعداد ۹۵۰ تعاونی با گرایش خدمات، مصرف، مسکن، کشاورزی و باغداری، مرز نشینان، صنایع و گردشگری، فرش دستباف، معدن، دهیاری‌ها و سهام عدالت در سطح استان فعال هستند که با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان، بیش از ۹ هزار فرصت شغلی در سطح استان ایجاد کرده‌اند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اتاق تعاون ایران اتاق تعاون استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی