Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اهل ایرلند شمالی تمرکزش را روی رساندن روباه ها به اهداف شان قرار داده است. 

برندان راجرز دوست دارد روزی در فوتبال ملی مشغول به مربیگری شود ولی فعلا عجله ای برای تحقق این رویا ندارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، پنج سال پس از قهرمانی لسترسیتی در لیگ برتر، سرمربی پیشین سلتیک توانست این تیم را به مدعی حضور در مسابقات اروپایی تبدیل کند و حالا انتظار می رود آن ها در فصل آینده به لیگ قهرمانان اروپا برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملکرد راجرز باعث شده است از همین حالا برخی او را یکی از گزینه های مناسب برای جانشینی گرت ساوتگیت در تیم ملی انگلیس بدانند. خود راجرز اما ترجیح می دهد فعلا به این موضوع فکر نکند. 

من همیشه گفته ام که می خواهم در بازه ای از دوران حرفه ای خودم در سطح ملی مربیگری کنم ولی از حضور در لستر بسیار بسیار راضی هستم. لسترسیتی برای من بهترین مکانی است که می توانم در آن حضور داشته باشم. اینجا می توانم باعث پیشرفت بازیکنان شوم، رابطه خیلی خوبی با مدیران باشگاه دارم و هنوز هم احساس می کنم که می توانیم از خیلی جهات پیشرفت کنیم. گرت از زمان حضور در تیم ملی انگلیس عالی کار کرده است. انگلیس نه فقط در نسل فعلی، بلکه برای نسل بعد و بعدتر هم استعدادهای هیجان انگیزی دارد. آن ها یک تیم مدعی خواهند داشت ولی من به چیزی جز جایی که در آن هستم فکر نمی کنم. 

اخبار داغ 

تست کرونای سعید آقایی مثبت شد؛ مدافع پرسپولیس از سفر گوا جا ماند نام خرید ناشناخته فکری در لیست آسیایی استقلال! ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت والدانو: وقتی برنابئو آماده شود، آنفیلد در برابرش زمین تمرینی خواهد بود مورینیو: مطمئنم که فرگوسن با نظر سولسشر در زمینه عناوین قهرمانی مخالف است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد

مهدی مهدوی به طور رسمی از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد و به عنوان مربی تیم والیبال شهداب انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال شهداب، مهدی مهدوی که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود، به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد کرد.

بدین‌ترتیب کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از ۲۵ سال به طور رسمی از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد تا وارد دنیای مربیگری شود.

مهدوی از نسل طلایی والیبال ایران و هم‌بازی بازیکنانی چون سعید معروف، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور است که افتخارات زیادی را برای والیبال ایران کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • آنالیز یک تغییر: کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود