Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@03:52:22 GMT

مهدی فلاح مدال نقره رقابت‌های بلغارستان را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۳۴۰۲

مهدی فلاح مدال نقره رقابت‌های بلغارستان را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حسین یوسف زاده در جمع خبرنگاران، با اشاره به پیروزی فرنگی کاران در مسابقات اخیر اظهار داشت: در وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی که مهدی فلاح فرنگی کار اهل شهرری حضور دارد، ۱۴ کشتی‌گیر به رقابت با یکدیگر پرداختند و نماینده اهل شهرری پس از استراحت در دور نخست در مرحله بعد با نتیجه ۵ بر ۱ آوندائو از ونزوئلا را شکست داد و در دور سوم با شکست حریف خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در مرحله نیمه‌نهایی مهدی فلاح حریف خود دانیل الکساندراف از بلغارستان را با نتیجه ۶ بر ۳ از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار نهایی زورابی داتوناشویلی کشتی گیر گرجستانی الاصل و قهرمان اروپا از صربستان با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد و به مدال نقره رسید.
وی تصریح کرد: این دوره از رقابت‌های جام دانکلوف و نیکولای پتروف در شهر پلودیو بلغارستان، در ۲ رشته آزاد و فرنگی در ۴ وزن ۷۴، ۷۹،۹۷،۱۲۵ کیلوگرم در رشته آزاد و در ۴ وزن ۶۰،۶۳،۷۲ و ۸۷ کیلوگرم در رشته‌فرنگی درمجموع ۸ وزن در حال برگزاری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: مهدی فلاح کشتی‌گیر اهل شهرری با شکست حریف صربستانی مدال وزن ۸۷ کیلوگرم مسابقات جام دانکلوف و نیکولای پتروف در شهر پلودیو بلغارستان را کسب کرد.

انتهی پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری حسین یوسف زاده مهدی فلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این رقابتها محمد مهدی دروگر از استان گلستان در وزن یکصد کیلوگرم بر سکوی قهرمانی جای گرفت.

رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد .

دیگر خبرها

  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت