Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه ترین گزارش روزانه اتاق افسران ارتش یمن حاکی از آن است که دشمن سعودی-آمریکایی با به پرواز در آوردن پهپاد و جنگنده های خود در آسمان یمن، ۲۴۵ بار توافقنامه آتش بس الحدیده را نقض کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، اتاق عملیات افسران ارتش یمن در تازه‌ترین گزارش خود از تحرکات متجاوزانه ائتلاف سعودی و ثبت ۲۴۵ مورد نقض توافق آتش بس الحدیده طی شبانه روز گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، دشمن سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته چندین بار استحکامات نظامی خود را در جبهه‌های «الجبلیه» و «حیس» تقویت کرده و پهپادهای نظامی را به منظور جاسوسی از مواضع نظامی کمیته‌های مردمی در مناطق مذکور به پرواز درآورده است.

گفتنی است که مزدوران سعودی ۴۱ بار اقدام به بمباران توپخانه ای کرده و ۱۹۱ بار به سوی مواضع نظامی و غیرنظامی در خاک یمن آتش گشوده‌اند.

روز گذشته یک مقام یمنی در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان در سراسر جهان اسلام بر لزوم توقف هر چه زودتر جنگ علیه مردم یمن که اکنون با بحران‌هایی از جمله وبا و قحطی و احتمال ابتلاء به کرونا روبه رو هستند، تأکید کرده بود؛ با این حال مقامات نظامی عربستان سعودی برغم راه اندازی نمایش‌های تبلیغاتی در رسانه‌های جهان و ابراز تمایل ظاهری به توقف جنگ با انجام بمباران‌های مکرر به جنگ ۶ ساله علیه یمن ادامه می‌دهند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا یمن عربستان سعودی مشرق ماه مبارک رمضان ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار نظامی به حماس شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پس از گذشت کمتر از یک ساعت از انتشار ویدیو اسیران صهیونیست از سوی قسام، خانواده‌های اسیران صهیونیست به آن واکنش نشان دادند و اثرگذاری این ویدیو آشکار شد.

خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه در واکنش به این ویدیو اعلام کردند: اسراییل باید میان ورود به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند. جنگ و پرداخت هزینه باید پایان یابد. ورود به رفح به مثابه قربانیان بیش‌تر است.

این شهرک‌نشینان اذعان کردند: فشار نظامی بر حماس شکست خورده است و ما باید روشمان را تغییر بدهیم.

در ادامه واکنش خانواده اسیران صهیونیست آمده است: کوتاهی در حق اسیران جنایت کابینه علیه اسراییلی‌ها است. ما خواهان توقف جنگ و آزادی اسیران هستیم. جنگ را برای بازگرداندن فرزندانمان متوقف کنید. اسراییل باید میان اسیران و تداوم جنگ یکی را انتخاب کند.

شهرک‌نشینان صهیونیست اعلام کردند: باید برای موضوع آزادی اسیران و نجات جان آنان اقدام شود. نتانیاهو توافق‌های آزادی اسیران را یکی پس از دیگری به شکست کشانده است. گانتز و آیزنکوت باید مانع از تداوم اقدامات کابینه نتانیاهو شوند. به گانتز و آیزنکوت می‌گوییم که خون هر اسیری که مرده از غزه بازگردد به گردن شما است.

خانواده‌های اسیران صهیونیست تاکید کردند: زمان اسیران در حال پایان است، اما نتانیاهو و کابینه‌اش این اسراییلی‌ها را به حال خود رها کرده‌اند. ما شاهد آن بوده‌ایم که نتانیاهو هر احتمالی برای دستیابی به توافق را در راستای منافع شخصی‌اش خراب می‌کند.

این شهرک‌نشینان صهیونیست در ادامه واکنش خود به ویدیو جدید قسام افزودند: ما از اعضای کابینه می‌خواهیم که با توقف جنگ بهای لازم را بپردازند و فرزندان ما را بازگردانند. عملیات نظامی در رفح به کشتار شمار بیش‌تری از اسیران می‌انجامد. وظیفه کابینه بازگرداندن تمامی اسیران است.

کد خبر 6090381

دیگر خبرها

  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • اسرائیل : در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • فشار نظامی به حماس شکست خورده است