Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حمید حسینی، سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران (اوپکس) طی دو پیام‌ توییتری در واکنش به توییت انگلیسی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با موضوع مذاکرات جدید هسته‌ای، نوشت: ظاهرا دو طرف عزمشان را جزم کرده اند که برجام را احیا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این که چطور می‌توان لغو تحریم‌ها را در یک روز راستی آزمایی کرد، مورد سوال است.

او افزود: به نظرم یک روز و یک ماه هیچ فرقی ندارد؛ کافی است که یک حواله ارزی یا یک ال سی برای واکسن، گشایش و تایید شود و آمریکا رسما تحریم‌ها را لغو کند.

حسینی همچنین در توییت بعدی خود نوشت: آزادسازی منابع ایران در خارج، امکان حواله پول از طریق سوییفت، گشایش ال سی و تایید آن، لغو تحریم‌های نفتی، فلزات، پتروشیمی و حمل و نقل را می‌توان در چند ساعت راستی آزمایی کرد.

گفتنی است؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته با انتشار یک توییت انگلیسی، ضمن اشاره به این که ایالات متحده آمریکا سبب ایجاد بحران کنونی در مسیر برجام شده است، پاسخ متقابل ایران به رفع تحریم‌ها را منوط به راستی آزمایی سریع دانسته بود.

بیشتر بخوانید

کاربرد‌های فناوری هسته‌ای در صنعت نفت را بشناسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحریم نفت راستی آزمایی برجام صادرات نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • (ویدئو) توضیحات کریمی قدوسی درباره توییت‌های جنجالی اخیرش
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا