Web Analytics Made Easy - Statcounter



میلان در شبی که زلاتان ایبراهیموویچ را به دلیل اخراج از دست داد توانست ۳ بر یک پارما را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، هفته سی ام رقابت های سری A ایتالیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در حساس ترین بازی میلان با نتیجه ۳ بر یک پارما را شکست داد تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار موقعیت خود را در رده دوم جدول رده بندی تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنته ربیچ کروات و فرانک کسیه برای روسونری در این دیدار گلزنی کردند و رافائل لیائو در دقیقه 94 گل سوم میلان را به ثمر رساند. ریکاردو گالیولو تنها گل پارما را به ثمر رساند.

میلان از دقیقه ۶۰ در پی اخراج زلاتان ایبراهیموویچ ۱۰ نفره بازی کرد.

روسونری با کسب ۳ امتیاز این دیدار ۶۳ امتیازی شد تا فاصله خود را با اینتر صدرنشین به صورت موقت به ۸ امتیاز کاهش دهد. اینتر باید این هفته در خانه برابر کالیاری قرار گیرد.

پیش از این دیدار نیز در اولین دیدار هفته سی ام اسپیزا ۳ بر ۲ کوروتونه را از پیش روی برداشت.

۳ امتیاز ارزشمند برای چلسی قبل از دیدار برگشت با پورتو

آبی‌های لندن در مصاف با کریستال پالاس به برد ۴ بر یک رسیدند و ۳ امتیاز به دست آوردند.

در ادامه دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس چلسی در زمین کریستال پالاس به میدان رفت و توانست با برتری ۴ بر یک برابر این تیم، شکست سنگین هفته قبل برابر وست برومویچ را به دست فراموشی بسپارد و روحسیه خود را قبل از دیدار برگشت برابر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا بالا ببرد.

کریستین پولیسیچ آمریکایی دو بار، کای هاورتز و کورت زوما برای چلسی گلزنی کردند و کریستین بنتکه مهاجم بلژیکی تنها گل پالاس را وارد دروازه آبی های لندن کرد.

چلسی با برتری در این دیدار ۵۴ امتیازی شد و موقعیت خود را در رده چهارم جدول رده بندی حفظ کرد.

شاگردان توماس توخل بعد از دیدار برابر پورتو باید در دیدار حساس دیگر به مصاف منچسترسیتی صدرنشین بروند.

در ادامه دیدارهای این هفته فردا یکشنبه تاتنهام میزبان منچستریونایتد است که نتیجه این دیدار برای تیم های بالانشین حائز اهمیت است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-4 از سر راه بردارد و سه امتیاز مهم را به دست آورد.

شیاطین سرخ در حالی موفق به کسب پیروزی در این بازی شدند که در جریان این دیدار دو بار از حریفشان عقب افتادند اما درخشش برنو فرناندز باعث شد که این تیم بتواند این دو گل خورده را جبران کند و با پیروزی زمین بازی را ترک کند.

اونانا که در چند هفته اخیر عملکرد خوبی در ترکیب منچستر یونایتد داشت در این بازی بار دیگر اشتباه مهلکی انجام داد که منجر به باز شدن دروازه تیمش توسط حریف شد و تن‌هاخ پس از پایان بازی بار دیگر به این بازیکن درباره این اتفاق هشدار داد.

سرمربی یونایتد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما باید هرچه زودتر این روند را متوقف کنیم. نمی‌توانیم همچنان به مرتکب شدن چنین اشتباهاتی ادامه دهیم. در بالاترین سطح ممکن بازی می‌کنیم و اگر در این سطح می‌خواهیم به اهدافمان برسیم و جام‌های قهرمانی را به دست آوریم، پس باید چنین روندی را متوقف کنیم.

باید همیشه تمرکزمان را حفظ کنیم و نمی‌توانیم اجازه انجام چنین اشتباهاتی یا از دست رفتن تمرکز و نظم را بدهیم چون اگر چنین وضعیتی رخ ندهد، شرایط برای ما بسیار آسان‌تر خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد