Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@22:50:27 GMT

شوک به هواداران استقلال

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۴۳۵۱

آفتاب‌‌نیوز :

«پیِر کاخیا» رئیس سابق شرکت «ورلد اسپورت گروپ» در مصاحبه با روزنامه «استاد الدوحه» قطر اعلام کرد طبق قراردادی که برای حقوق تلویزیونی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بسته شده، پخش این رقابت‌ها بر عهده کنفدراسیون فوتبال آسیا است و AFC مستقیماً مسئول پخش مسابقات است.

وی درباره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که از چند روز دیگر شروع می‌شود، گفت: قرارداد پخش تلویزیونی مستقیم با کنفدراسیون فوتبال آسیا و از طریق کمیته مالی آن فقط برای منطقه خاورمیانه و لیگ قهرمانان آسیا بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاخیا افزود: طبق قراردادی که بسته شده مسابقات فقط در داخل عربستان قابل پخش است. هیچ پخش ماهواره‌ای وجود ندارد. شبکه‌های تلویزیونی خارج از عربستان هم حق پخش مسابقات را ندارند.

به گفته وی، شبکه «بین اسپورت» قطر هم در صورتی که مبلغی را پرداخت کند می‌تواند مسابقات را دریافت کند. افراد مختلف هم باید مبلغی را پرداخت کنند تا به بین اسپورت دسترسی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، هنوز مشخص نیست شبکه «بین اسپورت» یا شبکه‌های دیگر حقوق مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را از طرف سعودی خریداری خواهند کرد یا خیر اما به فاصله چند روز تا شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، عدم پخش مسابقات خارج از کشور عربستان می‌تواند شوک بزرگی برای فوتبال آسیا باشد.

استقلال و تراکتور دو تیمی هستند که با توجه به برگزاری دیدارهای آنها در منطقه خاورمیانه از شانس کمتری برای پخش دیدارهایشان برخوردار هستند. هر چند بعید به نظر می‌رسد پرسپولیس با وجود برگزاری دیدارهایش در هند از این قاعده مستثنی باشد. با این حال باید منتظر اتفاقات روزهای باقی مانده تا شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان و اقدامات شبکه‌های تلویزیونی برای خرید حق پخش این مسابقات بود.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش طرفداری، دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی