Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@02:22:27 GMT

تنبیه بشین و پاشو باعث مرگ مرد فلیپینی شد!

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۴۴۹۷

تنبیه بشین و پاشو باعث مرگ مرد فلیپینی شد!

ایران: مقامات فیلیپین در حال تحقیق در مورد پرونده مرگ این شهروند ۲۸ ساله هستند.

این فرد در تاریخ یکم آوریل بعد از ساعت ۶ عصر در شهر «جنرال تریاس» در جنوب پایتخت، مانیل، برای خریدن آب از خانه بیرون رفته بود. اما او به دست پلیس بازداشت شد چون بر پایه مقررات کرونایی و محدودیت رفت و آمد در فیلیپین، خروج شهروندان از خانه از ساعت ۶ عصر تا ۵ صبح ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران پلیس به عنوان تنبیه بدنی، این مرد که «دارن مانائوگ پنیاردوندو» نام داشت و نیز افراد دیگر بازداشت شده را مجبور کردند که حرکت بشین و پاشو انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مأموران به این افراد می‌گفتند که باید صد بار این حرکت را انجام دهند، اما هر بار که حرکت آنها ناهماهنگ می‌شد، شمارش را از نو آغاز می‌کردند.

ریچلین بالس، همسر این مرد گفت که به شوهرش دستور داده شده تمرینات را با دیگران انجام دهد. او گفته شوهرش بیماری قلبی داشت و فردای آن روز، وقتی به خانه برگشت به سختی راه می‌رفت. گفته می‌شود که قربانی دست کم ۳۰۰ بار حرکت بشین و پاشو را پشت سر هم انجام داده است.

آدرین لوسنا، پسر عموی مرد جان‌باخته، در توضیحی که شبکه‌های اجتماعی همرسان کرد نوشت: «پنیاردوندو وقتی به خانه برگشت، دچار تشنج شده بود، اما ما توانستیم او را در خانه احیا کنیم.»

با این حال این مرد ظاهرا بار دیگر دچار تشنج شده و با آن که سریعا به بیمارستان منتقل شد، ساعاتی بعد فوت کرد./یورونیوز

منبع: فردا

کلیدواژه: نقض قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

سرگرد مهیار یونس‌آبادی گفت: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی برای ریختن در خانه مردم
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • ربات‌های حلزونی برای عملیات نجات و حرکت روی سیارات
  • دانش آموزان دیجیتالی، کلافه از امر و نهی ها
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده