Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس هند روز شنبه اعلام کرد دو مرد را به اتهام استفاده از میمون برای سرقت پول در خیابان‌های دهلی نو، پایتخت این کشور بازداشت کرده است.

بر این اساس، یک مقام پلیس دهلی نو اعلام کرد بعد از این که یک وکیل به پلیس شکایت کرد سه مرد با میمون‌هایی او را محاصره کرده و شش هزار روپیه پول وی را دزدیده اند، دو مرد بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا در سراسر کشور هند مقامات با شکایاتی مبنی بر تهدید ناشی از میمون‌ها در شهر‌های اصلی مواجه می‌شوند و این میمون‌ها برای ورود به منازل برای جستجوی غذا تردید به خود راه نمی‌دهند. اما بر اساس یک قانون مربوط به سال ۱۹۷۲ گرفتن میمون‌ها ممنوع است.

این مقام پلیس اعلام کرد ”قربانی سوار یک ریکشای موتوری بود که دو مرد در آن سوار شدند و از یک میمون خواستند در صندلی جلویی بنشیند و از یک میمون نیز خواستند در صندلی پشتی بنشیند. آن‌ها پولی را که وکیل در کیف خود داشت، از او گرفتند و با میمون‌ها گریختند“.

پلیس به وجود باندی در پشت حملات دیگری از این نوع مظنون است و یک تیم به طور ویژه برای جستجوی عاملان آن ایجاد شد و سرانجام روز پنجشنبه در یک ایستگاه اتوبوس، این دو مرد با میمون‌های همدست خود بازداشت شدند. با وجود این، سومین مظنون توانست فرار کند و میمون‌ها نیز به یک مرکز نگهداری حیوانات سپرده شدند.

در هند میمون‌ها به طور مرتب برای اجرای فعالیت‌های سرگرم کننده در خیابان‌های کشور تعلیم داده می‌شوند و حمله گروه‌هایی از آن‌ها به ساکنان، امری دور از انتظار نیست. در سال ۲۰۲۰ در شهر میروت در شمال هند یک گروه از میمون‌ها به یک مقام پزشکی حمله کردند و نمونه‌های خون متعلق به بیماران مبتلا به کووید-۱۹ را که آزمایش آن‌ها مثبت شده بود، ربودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میمون های سارق پلیس هند میمون ها دو مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان به عنف نیسان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ کارآگاه "حمیدرضا زارع" در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی وقوع سرقت به عنف یک دستگاه خودرو نیسان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت. 
وی بیان داشت: تحقیقات انجام شده بیانگر این بود که سارقان با مشاهده تبلیغات فروش خودرو در برنامه دیوار به فروشنده مراجعه و اقدام به سرقت به عنف نیسان کرده اند. 
رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: کارآگاهان با تشکیل تیمی زبده، ۲ نفر از متهمان را شناسایی و با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی آنها را دستگیر و سارقان در بازجویی‌های تخصصی به جرم خود اعتراف کردند. 
سرهنگ زارع با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: شهروندان از اعتماد نابجا به افراد جدا خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • سارقان مدرسه در دام پلیس