Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@13:21:28 GMT

وضعیت خوزستان با ۱۶ شهرستان قرمز کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۴۷۵۷

وضعیت خوزستان با ۱۶ شهرستان قرمز کرونایی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: شهرستانهای اندیمشک، امیدیه، مسجدسلیمان، دزفول، لالی، شوشتر،باغملک، ایذه، اهواز، کارون، شوش، خرمشهر، آبادان، رامهرمز، ماهشهر و بهبهان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: همچنین شهرستانهای آغاجاری، رامشیر، اندیکا، گتوند، دشت آزادگان، هندیجان، شادگان، هفتکل و باوی نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناسایی روزانه حدود ۷۵۰ بیمار مشکوک و قطعی در اهواز

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در هفته منتهی به ۲۰ فروردین در استان خوزستان موارد بیماری نسبت به هفته قبل از آن ۱۶ درصد افزایش یافت همچنین موارد بستری و فوت ۲۶ و ۱۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۷۵۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در اهواز شناسایی می شود افزود: روز گذشته ظرفیت بیمارستان مادر رامهرمز تکمیل و بیمارستان امام خمینی این شهرستان وارد مدار شد همچنین تعداد موارد بستری در هندیجان افزایشی است و احتمال قرمز شدن وضعیت این شهرستان وجود دارد.

روند افزایشی تعداد بیماران در دزفول نگران کننده است

ابول نژادیان عنوان کرد: روند افزایشی تعداد بیماران در دزفول نگران کننده است لذا با بیمارستان ارتش این شهرستان هماهنگی لازم صورت گرفته تا در صورت نیاز به مردم خدمات ارائه دهد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ بیمار در بیمارستان گنجویان دزفول بستری هستند افزود: تعداد بیماران سرپایی در دزفول روزانه از ۲۰۰ مورد بیشتر می شود. اکنون ظرفیت بیمارستان گنجویان جوابگوی بیماران نیست به همین دلیل دانشگاه علوم پزشکی دزفول در حال ظرفیت‌سازی است.

با قرمز شدن وضعیت بسیاری از شهرهای خوزستان محدودیت های کرونایی ۱۰ روزه همزمان با سراسر کشور از روز شنبه ۲۱ فروردین در این استان اجرا شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی خوزستان ویروس کرونا وضعیت قرمز شهرهای قرمز اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!