Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:18:18 GMT

چرداول سبز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۵۱۸۲

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: چهار شهر سرابله، آسمان‌آباد، شباب و زاگرس و ۸۵ روستای شهرستان چرداول گازدار هستند که این میزان معادل ۱۰۰ درصد، جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی است.

«عباس شمس اللهی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۱۸۳ مشترک در این منطقه گازدار هستند که از این تعداد ۹۶۲۳ مورد خانگی و ۵۶۰ مورد دیگر غیر خانگی شامل مراکز صنعتی و تجاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد انشعابات این شهرستان را ۷۰۷۷ مورد عنوان کرد و گفت: تاکنون ۴۲۶ کیلومتر شبکه توزیع و ۷۵ کیلومتر شبکه تغذیه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه در سال گذشته ۹ روستای بخش زاگرس چرداول گازدار شده‌اند، تصریح کرد: سه روستای دیگر بخش زاگرس در برنامه گازرسانی سال ۱۴۰۰ قراردارند.

شمس اللهی با اشاره به اینکه ۹۹ درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، خاطر نشان کرد: به علت گستردگی جغرافیایی، تعداد ۳۵ ایستگاه C.G.S و T.B.S فعال در این شهرستان وجود دارد.

وی به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان " تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به‌ فعالیت ۸۶ واحد تولیدی صنعتی فعال گازدار در سطح شهرستان، شرکت گاز استان ایلام به منظور تحقق نامگذاری سال، برنامه های مدونی برای تسهیل در گازرسانی به سایر مراکز صنعتی و تولیدی چرداول در دستور کار قرار داده تا بتواند نقش خود را در تحقق شعار امسال عملیاتی کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: با این خدمات شهرستان چرداول امسال به شهرستان‌های سبز کشور اضافه می‌شود.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام گازرساني شرکت گاز استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ کوخایی زاده اظهار داشت: بیشترین شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با شرکت ۷ هزار و ۸۹۴ نفر و کمترین شرکت کنندگان ۳۴۷ داوطلب در رشته هنر می‌باشد.

وی درخصوص زمان برگزاری این ماراتن علمی بیان کرد: پنج شنبه صبح گروه آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی و عصر گروه آزمایشی زبان‌های خارجی و هنر با هم به رقابت خواهند پرداخت و گروه آزمایشی علوم تجربی با بیشترین شرکت کننده صبح جمعه با هم به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزشی دانشگاه ایلام به شرکت کنندگان توصیه داشت که با خود وسایل الکتریکی همراه نداشته باشند و ساعت حرکت بین منزل تا حوزه انتخابیه را مدیریت کنند.

کوخایی زاده یادآور شد: تمام تمهیدات ترافیکی برای این ماراتن علمی اندیشیده شده و کارنامه نوبت اول کنکور امسال اواسط خرداد ماه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روز دوم نوبت اول آزمون سراسری با رقابت گروه تجربی
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد