Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد عبدی اظهار داشت: تردد تعداد۲۲۰ میلیون و ۷۴۹ هزار خودرو طی سال ۱۳۹۹در محورهای مختلف استان آذربایجان شرقی ثبت شده است.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه تردد شمار آنلاین در محورهای مختلف استان این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عبدی افزود: از کل تردد ثبت شده ۱۶درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۴ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است.

وی محورهای رفت و برگشت تبریز- ایلخچی بابیش از ۳۷ میلیون و۲۳۱هزار، تبریز- صوفیان با بیش از ۱۷ میلیون و ۵۶۳ هزار،  ایلخچی- آذرشهر با بیش از ۱۱ میلیون و ۶۰۷ هزار و محور بناب – مراغه را با بیش از ۵ میلیون و ۲۰۸هزار تردد،  پرترددترین محورهای استان در سال ۱۳۹۹ اعلام کرد.

عبدی گفت: محورهای رفت و برگشت میاندوآب – ملکان و محور ملکان- بناب از دیگر محورهای پرتردد این بازه زمانی بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان با  ۲۴ دوربین نظارت تصویری، ۸۸ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور فعال که ۱۱ سامانه با پیشرفت بالای ۸۵ درصد نیز در شرف راه اندازی می باشد، هفت دستگاه تابلوی پیام متغیر و ۸۲ دستگاه تردد شمار آنلاین در سطح محورهای مختلف رصد وضعیت تردد استان را عهده دار است.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان تبریز جواد عبدی خبرگزاری فارس فارس تبریز ملکان میاندوآب ایلخچی صوفیان آذرشهر بناب مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب