Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور رئیس دانشگاه ارومیه و رئیس اداره ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور جانبازان استان از ۲۵ نفر از دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر این دانشگاه تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حضور رئیس دانشگاه ارومیه  و رئیس اداره ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه ارومیه و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور جانبازان استان از ۲۵ نفر از دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر دانشگاه ارومیه تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید هادی صالحی، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران دانشگاه ارومیه در این مراسم گفت: ضررورت ارائه خدمات شایسته آموزشی و کمک آموزشی و مشاوره در جهت ارتقا تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر با بهره مندی از امکانات وجود، لزوم وجود مرجعی در دانشگاه‌ها برای رسیدگی به امور شاهد و ایثار گر را تاکید می‌کند که ستاد شاهد در دانشگاه ارومیه با این اهداف فعالیت می‌کند.

صالحی با اشاره به تحت پوشش بودن ۱۲۰۰ دانشجوی خانواده معزز شاهد و ایثارگر زیر نظر ستاد دانشگاه ارومیه مطرح کرد: تهیه طرح‌هایی جهت تقویت بنیه علمی دانشجویان عزیز، تشکیل کلاس‌هایی در راستای تقویت بنیه علمی، ارائه خدمات کمک آموزشی، طرح استادمشاور، دعوت از اساتید جهت همکاری، ارائه تشهیلات قانونی به دانشجویان، پیگیری درخواست‌های دانشجویان در کمسیون موارد خاص، تشکیل بانک اطلاعاتی، طرح استاد مشاور، تنظیم برنامه سالانه و اجرا مصوبات ستاد شاهد و سایر امورات جاری اموزشی اداری و فوق برنامه از جمله اقدامات ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه ارومیه ویژه این ۱۲۰۰ دانشجو در سال گذشته بود.

وی افزود: در سال گذشته ۳ نفر از دانشجویان شاهد دانشگاه ارومیه در سطح منطقه و یک نفر هم در سطح ملی برگزیده جشنواره ملی ایثار شدند.

حب نقی، رئیس دانشگاه ارومیه نیز در این جلسه ضمن تاکید به این نکته که ما مدیون شهدا هستیم بیان کرد: ما هر چه قدر هم از زحمات ان‌ها تشکر می‌کنیم، باز در پاسخ به ایثار آن‌ها که در راه خدا خون دادند، بسیار اندک است.

 

حب نقی خطاب به دانشجویان شاهد بیان کرد: مسئولیتی که بر عهده شما هست، با توجه به اینکه پدران شما با ایثار جان خود باعث حفظ، توسعه و پیشرفت کشور شدند، بیشتر از همه به دوش شما سنگینی می‌کند و شما باید راه ان‌ها را ادامه دهید که کسب دانش و کمک علمی به کشور، دقیقا همان ادامه راه آن بزرگواران است.

در پایان این جلسه از ۲۵ دانشجوی برتر شاهد و ایثارگر دانشگاه ارومیه به صورت حضوری و مجازی با اهدای لوح سپاس و هدیه‌ای تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ارومیه وزارت علوم شاهد و ایثار ستاد شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد

در این مراسم معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هم اکنون ۷۱۵ ماما در مراکز درمانی و بهداشتی استان همدان فعالیت می‌کنند که امسال ۴ نفر از آنها به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده اند.

رسول سلیمی گفت: در استان همدان با تلاش‌های انجام شده به ۶۰ درصد غربالگری پیش از بارداری و تولید نوزادان رسیده ایم که با تلاش ماما‌ها و آگاهی بخشی به جامعه باید به غربالگری کامل برسیم.

او همچنین گفت: با تلاش ماما‌ها و مشاوره آنها به ۷ هزار نفر در یک سال گذشته توانستیم جلوی سقط جنین ۵۴۰ نوزاد را بگیریم و ماما‌ها در آگاهی والدین از فرزندآوری و تکامل نوزاد نقش کلیدی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است