Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@04:17:53 GMT

تعداد بستری ها و موارد مثبت کرونا در زنجان ۴ برابر شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۵۵۷۴

تعداد بستری ها و موارد مثبت کرونا در زنجان ۴ برابر شده است

محمدرضا صائینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید در استان زنجان به بالای ۹۵ درصد برسد، گفت: در این استان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی پایین آمده است.

وی با بیان اینکه تنها راه برون رفت از بیماری کرونا رفتار مردم است، اظهار کرد: رفتار مردم ریشه کنی کرونا را رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه قبل از عید روزهای خوبی در استان حاکم بود و کرونا بسیار کاهش یافته بود، گفت: موارد بستری قبل از عید سه الی چهار نفر بود و کل بستری‌و مثبت‌ها و مشکوک در کل ۲۵ نفر بود ولی امروز این عدد بیش از چهار برابر شده است.

صائینی بر لزوم تداوم و تقویت محدودیت‌های تردد و فعالیت اصناف پر خطر در استان تاکید کرد و ابراز داشت: از شهروندان درخواست می‌شود دورهمی ها را تا اطلاع ثانوی کنار بگذارند.

وی با بیان اینکه این استان در خصوص بیماری کرونا وضعیت نگران کننده‌ای دارد، تصریح کرد: مردم بدانند و به این باور برسند که کرونا تمام نشده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه رسانه‌ها در فرهنگ سازی زدن ماسک بسیار موثر هستند، گفت: رسانه‌ها باید مردم را به این باور برسانند که زدن ماسک خود نوعی زدن واکسن و خود ایمنی است و بر زدن ماسک تاکید و توجه جدی باشند تا هر چه زودتر این بیماری منحوس از بین برود.

صائینی یاد آورشد: از مردم درخواست می‌شود به فکر کادر درمان هم باشند و از دورهمی ها جلوگیری کنند.

کد خبر 5186014

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی زنجان ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی گرگان انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رای، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزهها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد