Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@21:40:12 GMT

مستند «سید جواد» ساخته شد/ نگاهی به زندگی مبارزی انقلابی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۵۶۲۳

مستند «سید جواد» ساخته شد/ نگاهی به زندگی مبارزی انقلابی

علی آقامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه حاج سید جواد حجازی از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب استان همدان است اظهار کرد: مستند ۳۰ دقیقه‌ای پرتره «سید جواد» به شخصیت برجسته انقلابی و مردمی «سید جواد حجازی» و خدمات ارزنده وی می‌‌پردازد که ساخت آن بیش از سه سال زمان برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مستند «سید جواد» به سه مقطع زمانی انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی این مبارز انقلابی پرداخته است افزود: مبارزات انقلابی و تبعید سید جواد به خراسان و آشنایی وی با مقام معظم رهبری، پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل، تقدیم دو شهید سرافراز و خدمات اجتماعی متعدد این شخصیت برجسته در دوران سازندگی، موضوعات پرداخته شده در این مستند است.

کارگردان مستند «سید جواد» با اشاره به اینکه سید جواد حجازی پدر دو شهید است تصریح کرد: احداث دارالایتام مهدیه، اقدام برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی استان، احداث نخستین MRI در غرب کشور با هدف کاهش مشکلات بیماران و عدم مراجعه آن‌ها به پایتخت، فعالیت‌‌های کشاورزی و دامداری جهت رونق اقتصادی استان و سایر فعالیت‌های خیرخواهانه از جمله فعالیت‌های سید جواد حجازی در این مستند است.

وی یادآور شد: این مستند با نظر خانواده سید جواد حجازی مراحل تدوین پایانی خود را طی کرده است و پس از رایزنی‌ از شبکه‌های کشوری پخش خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی اقا محمدی همدان مبارز انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مجموعه چهارشنبه‌ها ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش و از شبکه‌های مستند و سلامت بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • عکس| فیلم زندگی «تتلو» ساخته می‌شود؟
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پست اینستاگرامی + عکس
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پشت اینستاگرامی + عکس
  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • نگاهی به مجموعه «حشاشین»
  • پسر ناصر حجازی سرپرست استقلال شد+ عکس