Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جان بابایی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت رسول (ص) شهرستان فردوس گفت: اولین دستگاه سی تی اسکن که وارد استان شود به شهرستان بشرویه و دومین دستگاه، به شهرستان فردوس تخصیص داده می‌شود.

او در این بازدید که نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی هم حضور داشت، افزود: با وجود مبارزه با کرونا در یک سال اخیر و کمبود منابع مالی، اقدامات خوبی برای توسعه و تجهیز بیمارستان‌های استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی بیان کرد: در صورت تامین سوخت، اورژانس هوایی در شهرستان فردوس مستقر خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت در این بازدید که فرماندار، امام جمعه و رئیس شورای اسلامی شهر فردوس هم حضور داشتند، از بخش‌های مختلف بیمارستان حضرت رسول (ص) فردوس بازدید کرد.

بیشتر بخوانید

مشارکت زغال سنگ پروده در توسعه بیمارستان طبس

تأمین پزشکان متخصص، دستگاه سی تی اسکن، ام آر آی، اورژانس هوایی و ارتقای دانشکده پیراپزشکی به دانشکده علوم پزشکی از طرف مسئولان شهرستان و نماینده مردم در مجلس مطرح و دستورات لازم برای بررسی و مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شد.

جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته از بیمارستان بشرویه هم بازدید کرد و گفت: در آینده نزدیک اولین دستگاه سی تی اسکن که وارد خراسان جنوبی شود را به بشرویه اختصاص خواهیم داد.

او برای تأمین تجهیزات اورژانس بیمارستان نیز قول مساعد داد و افزود: بررسی لازم برای اجرای مجدد طرح محرومیت ویژه در شهرستان بشرویه انجام می‌شود.

جان بابایی از اجرای طرحی برای تکمیل مراکز درمانی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد خبر داد و اظهار کرد: بیمارستان جدید بشرویه نیز در همین طرح قرار گرفته است و مابقی اعتبار آن برای تکمیل تامین خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان بهره برداری زغال سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد

ایسنا/کرمان بخشدار فردوس رفسنجان از مهار سیلاب ورودی به شهر صفائیه خبر داد.

محمدرضا حسینی عصر ششم اردیبهشت ماه در بازدید از محل وقوع سیلاب‌های بخش فردوس اظهار کرد: عصر امروز به مدت یک ساعت بارندگی‌ها به صورت رگباری در دشت نازل شد و آب از سمت دشت و پایین دست سیل بندها به سمت شهر حرکت کرده و در نهایت در ورودی شهر صفائیه به وسیله دستگاه‌ها و ماشین آلات سنگین مهار و به سمت دشت و باغات کشاورزی هدایت شد.

وی بیان کرد: از روز گذشته ستاد بحران بخش برگزار و اعلام آمادگی داشتیم و به تعداد پنج دستگاه لودر در بخشداری، نزدیک سیل بند بالای شهر صفائیه و بالادست روستای علی آباد که در معرض آب قرار دارد، مستقر شده‌اند.

بخشدار فردوس رفسنجان افزود: سیل بندهای بالادست مشکلی ندارند اما این آب از پایین دست سیلاب به سمت شهر صفاییه حرکت داشت که خوشبختانه سیلاب امروز، مهار شد و ستاد بحران بخش فردوس آمادگی لازم را دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های عضو ستاد بحران بخش فردوس از جمله شهرداری، بخشداری، هلال احمر، آتش نشانی، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها آمادگی دارند تا با سیل احتمالی ساعات آینده مقابله کنند و آب‌های سیلابی را به سمت دشت و باغ‌ها هدایت کنند تا منازل مسکونی در امان باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران