Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  تسنیم، محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: منابع لازم برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی در سال جاری پیش‌بینی شده و بنا به درخواست بازنشستگان، به‌زودی لایحه‌ای در رابطه با دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به مجلس ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قانون بودجه، ۵۰ هزار میلیارد تومان برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان پیش‌بینی شده بود که ۳۲ هزار میلیارد تومان آن برای بازنشستگان تامین اجتماعی و ۱۸ هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان لشگری و کشوری اختصاص داده شد.

برای حل مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی در پایان سال گذشته ۶۰۰۰ میلیارد تومان در اختیار این سازمان قرار دادیم. برای سال۱۴۰۰ به جای ۳۲ هزار میلیارد تومان ۹۰ هزار میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پیش‌بینی شده است.

نوبخت در ادامه به جریان رتبه‌بندی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: این لایحه نیز از قبل در دستور کار بوده و زمان ارائه لایحه بودجه سال جاری نیز پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است. بنابراین نگرانی در این رابطه وجود ندارد و هر آنچه که لازم باشد، اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد که اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان از ابتدای سال ۱۴۰۰ خواهد بود و اگر با یکی دو ماه تاخیر نیز اعمال شود، به طور حتم معوقات از ابتدای فروردین محاسبه و پرداخت خواهد شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه اشاره‌ای هم به موضوع متناسب‌سازی حقوق اساتید و اعضای هیات علمی وزارت علوم داشت و گفت: سال گذشته به درخواست مکرر کادر درمان و اعضای کادر اداری وزارت بهداشت امکان استفاده از فوق‌العاده‌های ویژه فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برای این عزیزان فراهم شد. اما با توجه به اینکه این پرداخت موجب تفاوت‌هایی در پرداخت‌های دانشگاه‌های وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم پزشکی شده بود؛ لازم بود که متناسب‌سازی صورت بگیرد. افرادی که در شرایط یکسانی از جمله تسهیلات و رشته شغلی قرار دارند باید پرداختی‌های متناسب داشته باشند. بنابراین در قانون بودجه پیش بینی‌هایی جهت رفع این اختلاف صورت گرفته است.

پربیننده ترین در مورد FATF اگر از من می‌پرسیدند حتما تایید می‌کردم/ دلار ۴۲۰۰تومانی را یک شبه حذف کنید ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۱/۲۰ کمترین و بیشترین دستمزدها در جهان چقدر است؟ جوان‌ترین میلیاردر جهان بدون عکس در رسانه‌ها تازه‌ترین اقدام برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ تلاش برای تدوین لایحه دوفوریتی به منظور دائمی کردن متناسب‌سازی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان برجام متناسب سازی حقوق بازنشستگان هزار میلیارد تومان تامین اجتماعی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • ضرب‌الاجل مجلس برای دولت/منتظر مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت