Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسن نژاد رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: نام نویسی داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا‌ها که از ۱۶ فروردین آغاز شده بود، امروز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

او افزود: با توجه به شرایط کرونایی قرمز و نارنجی در استان، دواطلبان می‌توانند غیر حضوری با اپلیکیشن موبایلی و یا نسخه ویندوز قابل نصب روی رایانه در این دوره از انتخابات نام نویسی کنند

حسن نژاد گفت: مراجعه حضوری به بخشداری محل سکونت و دفاتر پیشخوان دولت در شهر‌ها و روستا‌ها از دیگر روش‌های ثبت نام در این دوره از انتخابات شورا‌های روستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: حدود ۶ هزار داوطلب شش روز گذشته برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا‌ها در مناطق مختلف استان مازندران ثبت نام کردند.

بر اساس قوانین، تعداد اعضای شورا در روستا‌های دارای تا هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت، سه نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل و در روستا‌های دارای بیشتر از هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت هم پنج نفر عضو اصلی و سه نفر عضو علی البدل است.

مازندران سه میلیون و ۲۵۸ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۳ درصد از آنان در سه هزار و ۶۶۲ روستا ساکن هستند.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورا های اسلامی روستا ها انتخابات 1400 انتخابات شوراها روستا ها نفر عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از دو نامزد حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.
دور سوم مناظرات هم قرار است دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از رادیو و سیمای خاوران پخش شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راند دوم
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی