Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@04:01:39 GMT

ورود دادستانی به موضوع تکمیل پروژه جاده رباط کریم-ساوه

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۶۴۱۷

ورود دادستانی به موضوع تکمیل پروژه جاده رباط کریم-ساوه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم از ورود مدعی العموم به موضوع تکمیل جاده ارتباطی رباط کریم-ساوه خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، رحیم علیش پور اظهار کرد: در جهت حفظ حقوق عامه، پیگیری تکمیل جاده ارتباطی رباط کریم به ساوه در دستور کار دادستانی قرار گرفت و ترک فعل اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای رباط کریم در این زمینه مورد پیگرد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دادستانی، ترک فعل انجام شده از سوی اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای رباط کریم که منجر به اختلال در عبور و مرور شهروندان و نظم عمومی در آن محل شده بود را مورد پیگرد قرار داده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم با بیان اینکه طبق دستور صادره از ۱۵ فرودین ماه اداره راه رباط کریم باید ظرف یک هفته تا ۱۰ روز عملیات ساماندهی و آسفالت جاده را به اتمام برساند، تصریح کرد: با توجه به وجود نارضایتی‌های جدی از ناحیه شهروندان، رانندگان مسیر پرند و رباط کریم، صاحبان صنایع فعال در شهرک صنعتی پرند، دادستانی سعی کرد تا جلوی تاخیر اجرای پروژه ساماندهی جاده قدیم رباط کریم به ساوه را بگیرد.

علیش پور از عموم شهروندان درخواست کرد تا با توجه به تاخیر در روکش برداری و بهسازی جاده قدیم رباط کریم-ساوه، هر یک از شهروندان شخصا ناظر و شاهد اجرای پروژه یاد شده باشند و چنانچه از ۱۵ فروردین تا ۱۰ روز بعد شاهد تعطیلی پروژه بودند، می‌توانند به هر طریق ممکن موضوع را به دفتر دادستانی شهرستان رباط کریم گزارش کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، موضوع جاده قدیم رباط کریم به ساوه و حوادث رخ داده در این مسیر که منجر به فوت تعدادی از سرنشینان خودروها شد، در ماه‌های گذشته بازتاب خبری فراوانی داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستری تهران رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی، به اتفاق جمعی از معاونان دادستانی، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و استماع اظهارات آنان، به درخواست‌ها و مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌ها صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادستان تهران، در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی رئیس قوه قضائیه و همچنین برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضائی با مردم و تکریم ارباب رجوع، روز چهارشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ هدف از برگزاری این برنامه، افزایش نظارت دادستانی بر عملکرد دادسراها و تسریع در گره گشایی از کار مردم است و متقاضیان می‌توانند با برقراری تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به ساختمان مرکزی دادسرا و اخذ نوبت قبلی، با دادستان و معاونان وی دیدار و گفت‌وگو کنند.

کد خبر 6094076

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد