Web Analytics Made Easy - Statcounter

باخت سنگین تیم فوتبال العین به فولاد در رسانه‌های اماراتی بازتاب داشته است.

شاید کارشناسان و رسانه‌های فوتبال آسیا انتظار نداشتند بازی تیم العین امارات برابر فولاد ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با چهار گل به سود نماینده ایران خاتمه یابد. این بازی شب گذشته در شهر ریاض عربستان برگزار شد و فولاد با هدایت جواد نکونام موفق شد ضمن کسب این برد، به مرحله گروهی این رقابت‌ها راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه‌ها و سایت‌های اماراتی بعد از این بازی، بیش از هر چیزی به نخستین ناکامی العین در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان پرداخته‌اند. العین پیش از این سه بار در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان حضور داشت و هر سه بار موفق شده بود با غلبه بر حریفانش راهی مرحله گروهی شود اما فولاد این بار سد راه نماینده امارات شد.

روزنامه البیان با تیتر «العین برای نخستین بار از مرحله پلی آف حذف شد» به این بازی پرداخت. در بخشی از گزارش این روزنامه، ضمن انتقاد از عملکرد العین آمده است: «فولاد از ابتدا بر بازی مسلط بود و سبک بازی خود را به العین تحمیل کرد.»

روزنامه امارات الیوم با اشاره به دریافت چهار گل نماینده امارات، تیتر زد: «العین با باخت ناامید کننده از لیگ قهرمانان خداحافظی کرد»./ مهر

بیشتر بخوانید:

مخالفت AFC با تغییر ساعت بازی‌های فولاد در لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان مرحله پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از هدف قرار گرفتن مواضعی در شمال سرزمین‌های اشغالی از خاک لبنان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه المیادین در این باره گزارش داد که مواضعی در منطقه «الجلیل علیا» در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف مستقیم حمله از خاک لبنان قرار گرفتند.

رسانه‌های عبری نیز گزارش دادند که آژیر‌های خطر در چند شهرک صهیونیست‌نشین به صدا درآمده است. این رسانه‌ها از حملات موشکی سنگین به «کریات شمونه» و اطراف آن در اصبع جلیل خبر دادند.

طبق گزارش این رسانه‌ها، در این حملات حدود ۴۵ موشک «کاتیوشا» به سمت مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و کریات شمونه پرتاب شده است.

کانال ۱۲ عبری زبان مدعی رهگیری تعدادی از این موشک‌ها شد.

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی